حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

تکمیل۶۰ مسجد نیمه‌کاره صومعه‌سرا

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ


سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی امروز(10تیر) در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در حسینیه سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: امروزه سپاه و بسیج در خط مقدم مقابله با دشمنان اسلام و دفاع از سرزمین، دین و ناموس مسلمانان جهان است.

 

وی با بیان اینکه در داخل کشور تمام تلاش سپاه و بسیج برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است، افزود: هر کاری که در راستای کمک به بسیج برآید برای این نهاد انجام خواهم داد.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بیش از 11 دستگاه آسفالت در روستاها در حال انجام کار هستند، گفت: تا پایان تابستان بیش از 55 روستا آسفالت خواهد شد.

 

دلخوش با بیان اینکه نزدیک به 60 پروژه ملی و استانی به مدت چهار سال خوابیده بود، تصریح کرد: کمربندی کلاشم بازارجمعه و چهارراه خاکیان از جمله این پروژه‌ها است.

 

وی با بیان اینکه 9 سالن ورزشی و سدهای لاستیکی از دیگر پروژه‌های ساکن این شهرستان است، خاطرنشان کرد: سد لاستیکی یک کیلومتری با عرض 120 متر با امکانات تفریحی برای مردم در دست تکمیل است.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر پایگاه‌های بسیج و حیاط مساجد روستاهای در دست آسفالت هم آسفالت خواهد شد، اظهار کرد: بیشترین آسفالت روستایی تا کنون در روستای سه‌سار با 10 کیلومتر انجام شده است.

 

دلخوش با بیان اینکه در کشور ایران وفور نعمت است، افزود: جایی که حریم ولایت شکسته شود ما مقابله خواهیم کرد اما جایی که مقام معظم رهبری از دولت حمایت می‌کند ما هم حامی دولت هستیم و باید پشت‌سر رهبری حرکت نماییم.

 

تکمیل 60 مسجد نیمه‌کاره صومعه‌سرا
وی با بیان اینکه 60 مسجد نیمه‌کاره صومعه‌سرا در دست تکیمل است، گفت: قرارگاه خاتم در ساخت مساجد، خانه عالم، پایگاه‌ها و سپاه همراه ما است و فرماندهان پایگاه‌ها باید نیازهای پایگاه‌ها را در اختیارم بگذارند تا پیگیری‌های لازم را در تهران انجام دهم.


 
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صومعه‌سرا در کشور به عنوان شهرستان نمونه درختکاری مطرح است، تصریح کرد: بچه‌های بسیجی بیکار می‌توانند با هماهنگی منابع طبیعی وبا تشکیل شرکت تعاونی 100 تا 200 هکتار از زمین‌ها را در اختیار بگیرند و هر یک از آنها در 8 تا 10 هکتار اقدام به درختکاری کنند.

 

دلخوش با بیان اینکه بیش از یک هزار هکتار زمین برای درختکاری در صومعه‌سرا موجود است، خاطرنشان کرد: امروز کار اداری به سختی به دست می‌آید و جوانان باید به سوی اقتصاد مقاومتی سوق پیدا کنند.

 

وی با بیان اینکه نباید جلوی پیشرفت یکدیگر را با سنگ انخداختن جلوی پای هم بگیریم، اظهار کرد: برخی از بچه‌های مذهبی از مقام معظم رهبری جلوتر حرکت می‌کنند اما هر چه جلوتر می‌روند در فقر می‌سوزند.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانان باید از منابع طبیعی وخدادادی به درستی استفاده کنند، افزود: در سطح کشور سه گروه موافقان نظام، مخالفان نظام و گروه خاکستری وجود دارد که بخش اعظم جمعیت کشور را گروه خاکستری تشکیل داده‌اند.

 

دلخوش با بیان اینکه بچه‌های بسیجی و سپاهی باید در جامعه توانمند شوند تا مملکت را نگه دارند، گفت: بخشی از سرمایه‌گذاران را از کره و آلمان به این شهرستان آورده‌ایم تا برای جوانان اشتغالزایی به وجود بیاید.

 

برای هیچ یک از مردم صومعه‌سرا نمی‌توانم کار اداری جور کنم
وی با بیان اینکه برای هیچ یک از مردم صومعه‌سرا نمی‌توانم کار اداری جور کنم، تصریح کرد: باید به جوانان جرأت داد تا وارد سرمایه‌گذاری‌ها و میدان شوند.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینقدر به جوانان میدان و کاری واگذار نشده اگر به آنها کاری واگذار شود خود به خود خراب می‌کنند، چون از آن کار می‌ترسند.

 

احداث مجموعه آبی، ورزشی، تفریحی در صومعه‌سرا
دلخوش با بیان اینکه مجموعه آبی، ورزشی و تفریحی در صومعه‌سرا احداث می‌شود که بیش از 500 نیرو در آنجا مشغول به کار خواهند شد، اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی گردد که از این تعداد 200 نفر از جوانان بسیجی در آن مجموعه سالم مشغول به کار شوند.


 
وی با اشاره به اینکه در هفت دغنان 120 هکتار زمین است که گروهی برای سرمایه‌گذاری به آنجا آمده‌اند، افزود: این گروه سرمایه‌گذاری در صدد هستند تا در آنجا آلاچیق‌های جنگلی بسازند که برای آنجا 800 نفر نیرو نیاز است.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: از گروه سرمایه‌گذاری فوق تعهد گرفته‌ایم که نیروهای اشتغال را از جوانان شهرستان که اولویت با جوانان ضیابر است انتخاب نمایند.

 

اعطای وام بدون سود به جوانان بسیجی صومعه‌سرا
دلخوش با بیان اینکه به 400 نفر از بچه‌های بسیجی وام 5 تا 6 میلیون تومان بدون سود داده می‌شود، تصریح کرد: تنها راه استان گیلان با آسیای میانه جاده آستارا است و روزانه بسیاری از ماشین‌ها از منطقه ضیابر عبور می‌کند.

 

وی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال و جذب مسافران می‌توان در ورودی ضیابر بازارچه‌های سنتی احداث کرد، خاطرنشان کرد: اگر جلوی سه راه یک نماز خانه بین‌راهی، رستوران و یک سی‌ان‌جی فرعی تعبیه شود همه مسافران به این سمت کشیده می‌شوند.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیلان دارای 150نوع محصول است، اظهار کرد: می‌توان انواع و اقسام محصولات و صنایع دستی گیلان را در آلاچیق‌های بین راهی به فروش رساند.

 

دلخوش با بیان اینکه تیم اقتصادی در داخل سپاه تشکیل داده شود، افزود: امروز ماموریت سپاه باید در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

 

وی با بیان اینکه اوایل انقلاب سازندگی بسیج زبانزد عام و خاص بود، گفت: امروز باید بسیج و سپاه در صدر اقتصاد اقتصاد مقاومتی قرار بگیرند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی