حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته صومعه سرا افزود : اسرائیل برای بقا ننگین خود نیاز به ایجاد تفرقه میان دولت ها و مسلمانان دارد .
وی با اشاره به اینکه بوجود آمدن گروه های تکفیری و داعش از جمله نقشه های شوم استکبار است، اظهار داشت : مسلمانان بیزاری خود را نشان داده اند و حمایت از مظلوم را تا محو شدن اسرائیل ادامه می دهند .
وی افزود : دفاع از مظلوم و مسلمان، مرز نمی شناسد از این رو مدافعان حرم برای حفظ امنیت کشور و اسلام دست به مبارزه با دشمنان زده اند.
حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه امروز فریاد حمایت از مظلوم در بیش از 80 کشور به گوش رسید، اظهار داشت : صدای بیداری و اتحاد مسلمانان تنها رمز پیروزی در مقابل دشمنان است .
وی راهپیمایی روز قدس مردم شهرستان را با شکوه تر از قبل عنوان کرد و اظهار داشت : مردم باحضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که حمایت از مظلوم ادامه دارد.
نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی هم به عنوان سخنران پس از راهپیمایی در مصلی این شهرستان گفت : روز قدس نمایش حضور مسلمانان علیه استکبار و صهیونیسم است .
سید کاظم دلخوش با اشاره به اینکه خداوند در قرآن تاکید داشته بسیاری از اقوام مورد آزمایش قرار گرفته اند، افزود : قوم اسرائیل از کتاب و فرستاده خدا پیروی نکردند و گمراه شدند ازاین رو قبله اول مسلمانان تغییر یافت .
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بواسطه داشتن رهبری دانا به ثبات رسیده، گفت: دشمنان به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند و داعش و دیگر گروه ها را به قصد تخریب اسلام بوجود آورده اند.
دلخوش با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان ایران اسلامی است، اضافه کرد: بیش از 116 کانال ماهواره ای علیه ما بسیج کرده اند و القاء شبهه ترفند دشمنان ماست.
نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس در ادامه به مسایل داخل کشور اشاره کرد و گفت: امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و نباید به گونه ای کار کنیم که حرف و شعار را تکرار کنیم.
راهپیمایی روز قدس امروز با حضور مردم صومعه سرا در سه بخش و دو دهستان این شهرستان برگزار شد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی