حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده، امروز و همزمان با روز عفاف و حجاب در مصلی صومعه‌سرا با حضور بانوان ولایی و زینبی برگزار شد.

 

در این مراسم بانوان صومعه‌سرایی، حضور چشمگیری داشتند و نشان دادند که همچنان پرچمدار دفاع از عفت فاطمی و حجاب زینبی هستند و به هیچ عنوان فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی را رها نخواهند کرد.


«حجاب سنگر ماست، خامنه‎ای رهبر ماست»، «مدافع نمی‎توانیم باشیم ولی مدافع چادر حضرت زهرا (س) می‎توانیم باشیم»، «ای زن به تو از فاطمه این‌گونه خطاب است، ارزنده‎ترین زینت زن حفظ حجاب است»، «یا فاطمه (س) شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، «صیانت از خون شهید رعایت حجاب است» پلاکاردها و شعارهایی بود که در دستان بانوان حاضر در این تجمع دیده می‌شد.

 

حجاب و عفاف دو ارزش برای انسان است
در این تجمع، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمنان تلاش زیادی برای کمرنگ کردن حجاب و عفاف در جوامع اسلامی می‌کنند، اظهار کرد: بانوان ولایی این شهرستان باید با حجاب و عفاف خود نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

 

وی با بیان اینکه خانواده و به خصوص مادر نقش موثری در حجاب فرزندان دارد، افزود: خداوند ریشه حجاب و عفاف، را در فطرت انسان  قرار داده است تا با به کارگیری آن به حیاتی مملو از سلامت و امنیت دست یابدو نتیجه آن در جامعه نیز نمود پیدا کند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا، حجاب و عفاف را دو ارزش برای انسان عنوان کرد وگفت: حجاب در نگاه اول یک امر ظاهری و پوششی تلقی می شود ولی در نگاه عمیق یک ارزش در جوامع اسلامی بوده که با روح انسان در ارتباط است.

 

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: حفظ و حجاب و عفاف یکی از راه های رسیدن به کمالات انسانی و جایگاه اصلی انسان که همان خلیفه الله است را در پی خواهد داشت.

 

بانوان ایرانی حافظ حجاب و حریم خانواده هستند
آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر صومعه‌سرا در این اجتماع به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به هجمه سنگین توطئه‌های دشمن و تلاش آنها برای تخریب مقام و جایگاه زن در جامعه، این اجتماع با هدف ترویج وتکریم عفاف وحجاب برپا شد.


وی با بیان اینکه بانوان ایرانی حافظ حجاب و حریم خانواده‌اند، افزود: امروز با حضور بانوان فرهیخته چهره شهرستان صومعه‌سرا تبدیل به یک منطقه فاطمی و زینبی شده است.

 

فرمانده حوزه کوثر صومعه‌سرا با بیان اینکه پوشش مناسب بانوان می‌تواند آنها را از نگاه‌های دیگران، مصونیت ‏بخشد، تصریح کرد: حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش روانی نیز از پیامدهای رعایت کردن حجاب است.


لباس هرکس نشان دهنده شخصیت فرد است
ساریه مهدئی، بانوی حاضر در این تجمع با بیان اینکه نباید اینگونه تجمعات و همایش‌ها فقط در روز ملی عفاف و حجاب برگزار شود، افزود: حضور بانوان محجبه در سطح جامعه سبب ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن در زمینه ترویج بدحجابی در جامعه ما موفق ظاهر شده است، گفت: باید همانگونه که دشمن با تبلیغات خود سبب بی‌حجابی اکثر بانوان شده، ما هم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بانوان جذب  حجاب شوند.

 

این بانوی صومعه‌سرایی با بیان اینکه لباس هرکس نشان دهنده شخصیت فرد است، تصریح کرد:  افراد محجبه حقوق شهروندی را رعایت می‌کنند و در مقابل افرادی که با لباس‌های زننده در جامعه حاضر می‌شوند حقوق شهروندی را پایمال می‌نمایند.

 

مهدئی با بیان اینکه خداوند به حجاب و چادر بانوان که در گرمای زیاد آن‌را تحمل می‌کنند، اجر عظیم می‌دهد، خاطرنشان کرد: خداوند به حجاب، نماز و روزه ما احتیاج ندارد و این اعمال برای اثبات اخلاص، عبودیت و بندگی است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی