حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


فرصت یک ماه بندگی و عبادت و استغاثه ، مبارزه با نفس و کسب فضایل الهی، ماه مهمانی خدا به پایان رسید و منزلگاه آخر این سفر، صبح موعود عاشقان است.

پیر و جوان، کودک وبزرگسال، زن و مرد در وعده گاه خود به اقامه نماز عشق می پردازند تا مُهر قبولی طاعات یک ماهه بر دفتر سرنوشتشان زده شده و نیک عاقبتی شان را تضمین کنند.

مردم همه بعد از یک ماه عبادت و بندگی و تضرع به درگاه الهی و طلب عفو و بخشش، صبح امروز با حضور در میعادگاه عاشقان نماز پرشکوه عید فطر را ادا کردند.

حضور در نماز عید فطر تجدید پیمان مجدد با خداوندمتعال

یکی از نمازگزاران جوان حاضر در نماز عید سعید فطر شهر صومعه سرا، اظهار می کند: بعداز یک ماه بندگی و عبادت حضور در نماز عید فطر به من حال خوشی داد حالی که قابل وصف نیست.

محمد می افزاید: حضور پرشکوه مردم از پیر و جوان و میانسال در نماز عید سعید فطر یک تجدید پیمان دوباره با خداوند متعال است و نشان می دهد که انسان ها علاقه مند به حفظ برکات ماه مبارک رمضان در زندگی خود هستند.

 وی خاطرنشان می کند: امیدوارم هیچگاه این حس خوب و سبک بالی را که در این ماه با بندگی و عبادت به درگاه الهی بدست آورده ام از دست ندهم.


زینب روزه اولی است و زمانی که نگاه به چهره او می کنی نوعی غرور و سربلند در چشمانش می بینی.

وی درباره نخستین تجربه روزه داری می گوید: احساس می کنم دیگر بزرگ شده ام و می توانم کارهای بزرگ انجام دهم.

او به تجربه خوبش در این ماه مبارک رمضان اشاره کرده و می افزاید: خیلی از روزها به دلیل گرمای هوا طاقتم تمام می شد ولی به خود می گفتم زینب تو دیگر بزرگ شده ای و این امتحان برای سنجش بزرگی توست.

زینب حضور در نماز عید سعید فطر را قسمت دیگری از این امتحان می داند و خاطرنشان می کند: نماز عید فطر همانند سوال آخر امتحان است اگر آن را به خوبی پاسخ دهیم نمره ات بیست می شود در غیر اینصورت شاید نمره قبولی نگیرد.


امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا روز چهارشنبه پس از اقامه نمازعید فطر گفت: عید سعید فطر، عید کسانی است که از عرصه های جهاد با نفس سرافراز برگشته و بافطرت خدایی خویش پیمانی دوباره بسته اند.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی افزود: باید بااستمرار عبودیت واخلاص ماه مبارک رمضان، همه اوقات خویش را معطر کنیم و خود را مهمان همیشه خوان گسترده الهی بدانیم.
وی اظهار داشت: این ماه فرصت دوباره ای است تا دردمندان را حس کنیم و بادشمنان خدا دشمن و بادوستان خدا دوست باشیم.

http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی