حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سیدجلیل قاسمی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ظهر امروز(28تیر) در جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان در جمع دهیاران اظهار کرد: دهیاران بالاترین مقام اجرایی قوانین در روستاها هستند که مسئولیت سنگینی را ایفا می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه ملاک‌های مختلفی در راستای آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، افزود: برخی از رفتارها در سطح جامعه با باورها و ارزش‌های اسلامی همخوانی ندارند.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه به عنوان نمونه ماهواره با ارزش‌های ناب اسلامی اختلاف دارد و به عنوان آسیب مطرح است، گفت: باید اقدام به آموزش در سطح جامعه کنیم زیرا بسیاری از ناهنجاری‌ها به دلیل عدم آگاهی فرد به وجود می‌آید.

 

سرگرد قاسمی با بیان اینکه استفاده از ماهواره سم مهلک در خانواده است، تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در همه نقاط یک منطقه دیده نمی‌شود بلکه دهیاران باید نقاط اصلی را شناسایی و معرفی کنند.

 

وی با بیان اینکه دهیاران نسبت به منطقه اشراف کامل داشته باشند، خاطرنشان کرد: مساجد نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: مساجد به عنوان مرکز فرهنگی می‌توانند نقش موثر در کاهش ناهنجاری‌ها ایفا کنند و در این راستا باید توجه ویژه‌ای به مساجد شود.

 

قاسمی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی در منطقه می‌تواند در کاهش آسیب‌ها موثر باشد، افزود: باید همه ما نسبت به ترویج فرهنگ‌های ناب اسلامی در منطقه تلاش کنیم که در این راستا آموزش نقش اساسی دارد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی