حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

اجرای طرح «گیلان مطهر» در صومعه‌سرا

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ق.ظ


سرهنگ اردشیر آقاجانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا اظهار کرد: بوستان ابریشم میزبان اجرای طرح «گیلان مطهر» در صومعه‌سرا است.

 

وی با اشاره به اینکه یک چادر در قالب طرح مطهر در بوستان ابریشم تعبیه شده است، افزود: هفت نفر در این چادر حضور دارند که یک نفر روحانی مستقر، دو نفر طلبه؛ دو نفر پلیس افتخاری خانم و دو نفر هم بسیجی هستند.

 

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه ساعت کاری افراد مستقر در چادر گیلان مطهر از صبح تا 11 شب است، گفت: کار اصلی این افراد امر به معروف و نهی از منکر، پیشگیری، نظارت و تذکر است.

 

سرهنگ آقاجانی با بیان اینکه خانواده‌ها از این طرح استقبال خوبی کرده‌اند و رضایتمند هستند، تصریح کرد: پارک محلی برای تردد خانواده‌ها و مسافران شده است تا در امنیت کامل از آنجا استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه در بوستان ابریشم نمایشگاه ملزومات حجاب هم برپا شده است،خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه عرضه محصولات حجاب، بروشور و کارهای فرهنگی انجام می‌شود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی