حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


اردوی چهار روزه راهیان نور صبح امروز(3مرداد) از طرف سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا تدارک دیده شد و افراد زیادی از پیر و جوان و زن و مرد زائر سرزمین مجاهدت‌های خاموش هستند.

 

مقصداین سفر بطرف مناطق عملیاتی غرب کشور شامل کرمانشاه، پاوه، مرصاد، بازی دراز و یادمان‌های شهداست، سفری که زائران از نزدیک از مناطقی که شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در آنجا جانفشانی کرده‌اند بازدید خواهند کرد.

 

در مناطق عملیاتی غرب کشور هم، کربلا برپا بود؛جبهه‌های غرب کشور هم کربلا را دیده است و از این بزم پرشکوه چه جام‌ها که ننوشیده و چه عباس‌هایی که تقدیم نکرده است.


هدف از رفتن مردم به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب، آشنا شدن آنها با مجاهدت‌های خاموش ساکنان آن است که در آبادانی این مناطق تاثیر گذار است، هر چند که این سفر کوتاست اماسفر به سرزمین آسمانی‌ها مگر می‌شود که پربار نباشد.

 

آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف اعزام کاروان به سرزمین نور

سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه سفرهای راهیان نور موجب می شود تا بخشی از اهدافی که در مقابله با تهاجم فرهنگی مطرح است تامین شود، اظهار کرد: با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان جایگاه خویش را در نظام اسلامی بهتر بدانند و نسبت به گذشته در برابر تهاجم دشمنان انقلاب و اسلام قوی تر عمل کنند.

 

وی افزود: تفکر بسیجی که تبلور صادقانه از مقام ولایت است در دوران دفاع مقدس از زیبنده ترین کارهایی بود که توسط رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اسلامی تحقق یافت.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دفاع عاشورایی حماسه‌های بی‌بدیل خلق کرده‌اند، گفت: رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های ملت سلحشور ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.

 

عاشوری با بیان اینکه هدف از اعزام کاروان به مناطق عملیاتی آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس است، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی بسیار ارزشمند برای نسل جوان است تا بیشتر با روزهای جبهه و دفاع مقدس آشنا شوند.


وی با بیان اینکه260 نفر از مردمان ولایتمدار صومعه‌سرا به صورت خانوادگی امروز(3مرداد) به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند، خاطرنشان کرد: این کاروان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، یادمان شهدای پاوه بازدید به عمل می‌آورند.

 

استقبال چشمگیر خواهران بسیجی ازمناطق عملیاتی کشور

آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با بیان اینکه خواهران بسیجی هر سال استقبال زیادی از سفر راهیان نور دارند، اظهار کرد: استقبال مردم از راهیان نور چشمگیر است و شور و شوق مردم جهت اعزام به مناطق عملیاتی کشور هر سال بیشتر و بیشتر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این استقبال نشان قدرشناسی ملت ایران از ایثارگری و جانفشانی شهداست و به این سرزمین‌ها می‌روند تا با شهدا بیعت و راه آنها را ادامه دهند، افزود: ارتباط منطقی میان شکاف بین نسلی به ویژه نسل اول با چهارم انقلاب و ثبت رشادت‌ها و دلیرمردی‌های دوران دفاع مقدس از برکات این اردوها است.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا گفت: انتظار است که زائران و مردمی که پرشور و نشاط از این برنامه استقبال می‌کنند نسبت به انتقال پیام شهداء خصوصا شهیدان مناطق عملیاتی غرب کشور به نسل فعلی تلاش بیشتری داشته باشند.

 

با الگو قرار دادن سیره و منش شهدا، خودمان را برای قیام امام زمان(عج) آماده کنیم

فاطمه، یکی از زائران سرزمین نور با بیان اینکه برای اولین بار است به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شود، اظهار کرد: قطعا در این سفر با روحیه بسیجی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس غرب کشور آشنا خواهیم شد و سعی می‌کنیم با الگو قرار دادن سیره و منش شهدا با خودسازی، خودمان را برای قیام امام زمان(عج) آماده کنیم.

 

وی افزود: زندگی های امروزه، شاید به نوعی تکراری شده است در حالی که اگر با هدف و آرمان های شهدا آشنا شویم از این روزمرگی ها خارج می‌شویم و اهداف ارزشمندی برای خود انتخاب می‌کنیم.


این مسافر سرزمین نور با بیان اینکه در این مناطق به طور یقین درک رشادت‌های شهدا و رزمندگانمان ملموس‌تر است، گفت: ما قرار است به سرزمینی قدم بگذاریم که روزگاری شهدای ما در آنجا قدم گذشته‌اند و خون‌های پاکشان بر روی زمین ریخته شده است.

 

شهدا در پیداکردن مسیر اصلی زندگی به ما کمک م یکنند

هانیه یکی دیگر از مسافران سرزمین مجاهدت‌های خاموش با بیان اینکه سفر راهیان نور سبب می‌شود تا خود را راحت‌تر پیدا کنیم، تصریح کرد: از خصایص سرزمین شهدا این است که آنان در پیدا کردن مسیر اصلی زندگی به ما کمک می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: آنچه که من از زمان ورود خود به مناطق عملیاتی تا اینک می‌بینم معنویت و عشق به آزادگی است که فرزندان این خاک به یادگار گذاشته‌اند و سفر به مناطق عملیاتی غرب کشور سعادتی است که نصیبم شده است.

 

این مسافر سرزمین مجاهدت‌های خاموش با اشاره به تاثیر این مناطق بر روحیات افراد، اظهار کرد: سال گذشته نیز در قالب کاروان راهیان‌نور دانشجویی به این مناطق آمدم و آن‌قدر این حضور بر من اثر داشت که خانواده‌ام نیز امسال بسیار علاقه‌مند شدند تا در این یادمان‌ها و مناطق حاضر شوند.

 

هانیه افزود: بدون شک حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی و لمس رشادت و دلاوری رزمندگان در طول دوران جنگ تحمیلی باعث آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و مقاومت خواهد شد


http://telegram.me/hizbullahcyber

.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی