حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: بیان معارف اهل بیت(علیهم السلام) به مردم با زبان صحیح و زیبا موجب جذب آ‌نها به دین می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کشور ایران، جامعه قرآنی و اسلامی است و باید تلاش کنیم در راستای سیره و فرهنگ زندگی اهل بیت‌(علیه‌السلام) گام برداریم، افزود: جامعه‌ای که سیره، راه و روش ائمه معصومین را دنبال کند پایدار خواهد بود و درگیر روزمرگی نخواهد شد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در دهه کرامت با توجه به اینکه این ایام متعلق به امام رضا(علیه‌السلام) و حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) است سعی خواهند کرد سیره و زندگی زیبای این دو بزرگوار را به جامعه هدف یعنی جوانان و نوجوانان بازگو و تصویری از این زیبایی را در ذهن آنها تداعی کنند.

 

رزمگیر با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه کرامت در این شهرستان تصریح کرد: برگزاری جشن‌های دهه کرامت در بیش از 10 کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان از جمله برنامه‌های این دهه است.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای کنسرت موسیقی سنتی، برگزاری عصری با شعر توسط انجمن شعر این شهرستان، تجلیل از دختران محجبه در روز میلاد حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه کرامت است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا دهه کرامت را فرصتی برای گرامیداشت و تبیین فرهنگ قرآنی و نشر معارف رضوی عنوان و اظهار داشت: لازم است سیره و سلوک رضوی در دهه کرامت برای مردم تبیین و ترویج شود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی