حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سیدمحمدجواد جعفری، رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا با بیان اینکه ششمین جشنواره فیلم عمار در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره از سال چهارم به صورت جدی کارش را در این شهرستان آغاز کرد و تا کنون فعالیتش ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه آثار برتر و به روز جشنوراه فیلم عمار در این شهرستان اکران شده است، افزود: همه نوع قشری از زنان خانه دار تا اهالی مسجد، مدارس و دانشگاه‌ها مخاطب فیلم‌های جشنواره عمار هستند.

 

رابط جشنواره فیلم عمار صومعه‌سرا با بیان اینکه جشنواره عمار تلاش دارد تا در حد بضاعتش فضا را تغییر دهد، گفت: این جشنواره سعی می کند فیلم‌هایی را که با مردم ارتباط برقرار می‌کند و برای آنها جذاب هستند اکران کند.

 

جعفری تصریح کرد: فیلم‌هایی که در جشنواره اکران می‌شود می‌تواند خوراک خوبی برای مخاطبان باشند و از سوی دیگر مساجد هم می‌توانند با عنوان یک پایگاه فرهنگی از فیلم‌های جشنواره حمایت کنند.

 

وی خاظرنشان کرد: تلاش برگزار کنندگان این جشنواره این است که دغدغه های مردمی و ارزش های انقلابی را که توسط هنرمندان خوش ذوق در قالب ایده هایی جذاب ساخته و پرداخته می‌شوند در گستره ای وسیع توزیع کند.

 

رابط جشنواره فیلم عمار صومعه‌سرا با بیان اینکه نشست با اکران کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار در صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست از عوامل اکران انیمیشن شاهزاده روم قدردانی شد.

 

جعفری با بیان اینکه از دی ماه 94 تا پایان خرداد ماه سال جاری فیلم‌های جشنواره عمار برای  بیش از 4 هزار شهروند صومعه‌سرایی در اماکن مختلف اعم از مساجد، مدارس، پایگاه‎های مقاومت بسیج و ... اکران شده است، افزود: انیمیشن شاهزاده روم برای بیش از 2 هزار دانش‌آموز و عامه مردم اکران شد.

 

وی گفت: برنامه‌های ویژه تابستان برای اکران فیلم‌های جشنواره عمار در پارک‌های این شهرستان در حال برگزاری است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی