حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


فاطمه نظیفی، مسئول موسسه پویش‌نور بعثت صومعه‌سرا اظهار کرد: نخستین مهد و پیش‌دبستانی ریحانه‌النبی با رویکرد حفظ مفهومی، کاربردی در قالب شعر، داستان و بازی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مهد و پیش‌دبستانی زیر نظر استاد حسین همتی، مدرس برتر کشور و مولف کتب آموزشی و مبدع شیوه‌های نوین آموزشی اداره می‌شود، افزود: مشاوره و روانشناسی کودک و خانواده از دیگر برنامه‌های این پیش‌دبستانی است.

 

مسئول موسسه پویش‌نور صومعه‌سرا با بیان اینکه مهدکودک و پیش‌دبستانی ریحانه‌النبی دارای مجوز رسمی از سوی آموزش و پرورش است، گفت: خیابان سردار جنگل، اول خیابان سینا آدرس این پیش‌دبستانی است.

 

نظیفی با بیان اینکه هدف از برپایی این مهد و پیش‌دبستانی آشنایی خردسالان در سنین اوج یادگیری با فرهنگ اسلامی است، تصریح کرد: فعالیت بیشتر در زمینه آموزش‌های قرآنی در بین مردم از دیگر اهداف برگزاری این موسسه است.

 

وی خاطرنشان کرد: کودکان امروز، علاوه بر آنکه ذهن خام و آماده پذیرش هر گونه مطلبی را دارند و از طفولیت می‌توانند با قرآن واحادیث اهل بیت(علیهم‌السلام) آشنا شده و طبق روش آنان زندگی کنند؛ خود نیز محل آموزش در خانواده بوده و سایر اقشار خانواده را می‌توانند با آموزه‌های دینی آشنا سازند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی