حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: برگزاری مراسم در شان و ارزش امام حسین(علیه‌السلام) از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در بین مردم برخوردار است و این مهم باید در عزاداری‌های ماه محرم و صفر مدنظر قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه مراسم‌های عزاداری امام حسین(علیه‌السلام) توسط اوقاف در قالب طرح «بصیرت عاشورایی» برگزار می‌شود، افزود: امسال 17 بقعه متبرکه شهرستان صومعه‌سرا میزبان طرح مذکور هستند.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: تبیین قیام امام حسین(علیه‌السلام)، برپایی نماز جماعت وخیمه‌های معرفت و پاسخگویی به سؤالات شرعی در خیمه‌های معرفت توسط مبلغین اعزامی و مستقر ازجمله برنامه‌های طرح «بصیرت عاشورایی» است.

 

خادم‌شریف با بیان اینکه اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» از روز اول محرم در بقاع متبرکه آغاز می‌شود، تصریح کرد: برگزاری تجمع بزرگ لبیک یا حسین(علیه‌السلام)، برگزاری همایش رهروان زینبی(سلام‌الله علیها) وبرپایی نماز جماعت در روز تاسوعا و عاشواری حسینی از جملهبرنامه‌های طرح «بصیرت عاشورایی» است.

 

وی با اشاره به قرائت و بیان شعرهای آئینی و مداحی‌های اصیل در این مراسمات خاطرنشان کرد: این مجالس، مکان مناسبی برای جلوگیری از ترویج و اشاعه خرافات هستند.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم قیام عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر بود، اظهار داشت: باید تلاش کنیم این فرهنگ را بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی