حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


همزمان با عید سعید غدیر خم صبح امروز(30شهریور) همایش پیاده‌روی "میثاق با شهیدان پیوند با ولایت" در این شهرستان برگزار شد.

 

این پیاده روی از جلوی گلزار شهدای سید جعفرآقا شروع و با پیاده روی تا گلزار شهدای آقامهدی آقاو سپس شهدای گمنام این شهرستان با سخنرانی امام جمعه صومعه‌سرا به پایان رسید.

 

امام جمعه صومعه‌سرا در این همایش اظهار کرد: سعادت، عزت و سربلندی انسان در دنیا و آخرت در گرو حمایت از امامت و ولایت است و هر جا که امت‌ها از امامت و ولایت جدا افتاده‌اند، جامعه با مخاطره مواجه شد.

 

حجت‌الاسلام صدیقی، موضوع غدیر را مهم برشمرد و افزود: دشمنان در طول تاریخ نیز با این مساله مخالفت کرده و سعی داشتند آن را به انحراف بکشند تا بتوانند آثار آن را از بین ببرند.

 

وی گفت: باید آثار و برکات غدیر که مهمترین پیام آن ولایت و رهبری امیرمؤمنان(علیه‌السلام) و سایر ائمه اطهار(علیهم السلام) است را ترویج کرده و به گوش جهانیان برسانیم.

 

امام جمعه صومعه‌سرا تصریح کرد: حضرت علی(علیه‌السلام) تنها کسی بود که پس از رحلت رسول اکرم(صلی‌الله علیه وآله وسلم) عدالت را به تمام معنا در جامعه ایجاد کرد و یک حکومت الهی را به وجود آورد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی