حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


گلزار شهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا دارای 37شهید والامقام است که هر کدام دارای اسم و نشان و خانواده هستند.

 

چند ماه پیش این گلزار شهدا توسط یک خیر موکت‌کاری و گلکاری شده است که جلوه قشنگی به این گلزار داده اما متاسفانه این کار سبب شده تا درب ورودی این گلزار اکثر مواقع بسته باشد و مردم نتوانند برای زیارت قبور شهدا به آنجا وارد شوند.


چند روز گذشته عده‌ای از خواهران بسیجی برای گلباران و غبار روبی مزار شهدا به این مکان رفتند که با درب بسته مواجه شدند و امروز هم مادر شهیدی که برای زیارت قبر فرزندش به این مکان رفته بود، به در بسته خورد و از پشت در فاتحه نثار روح عزیزش کرد.

 

مدیران گلزار شهدای جعفری، شهدا را پشت شیشه‌های دودی از دسترس مردم پنهان کرده‌اند

یکی از جوانان همیشه حاضر در مصلی جعفری در این راستا اظهار داشت: گروهی که مدیریت گلزار شهدای جعفری را در اختیار گرفته‌اند، عملکردشان مثبت نیست.

 

وی با بیان اینکه مدیران این گلزار شهدا فقط در مواقع خاص در ورودی را باز می‌کنند و اغلب اوقات این در قفل است، افزود: مگر شهدا متعلق به گروه خاصی است که این افراد چنین رفتاری از خود نشان می‌دهند.


این جوان مسجدی گفت: با قفل زدن بر در گلزار، شهدا را پشت شیشه‌های دودی از دسترس مردم پنهان کرده‌اند.

 

مادر شهید خواستار پیگیری مسئولان در راستای در بسته گلزار شهدا شد

مادر شهیدی که در پشت در گلزار شهدا قالیچه‌ای پهن کرده بود و با فرزندش درد و دل می‌کرد، افزود: فرزندم برای دفاع از این خاک به جنگ علیه دشمنان رفته است و امروز من باید برای زیارت قبر پسرم با در بسته مواجه شوم.

 

وی تصریح کرد: مدتیست هر وقت به گلزار شهدا می‌آیم تا با فرزندم کمی صحبت کنم، متاسفانه به در بسته می‌خورم، مگر اینجا بقیع است که باید از پشت شیشه شهدا را زیارت کرد.


این مادر شهید خواستار پیگیری این موضوع از مسئولان مربوطه شد و خاطرنشان کرد: لااقل اگر قرار است بر در این گلزار شهدا قفلی زده شود، کلید آن را به خانواده شهدا بدهند تا پشت در نایستند.

 

وی با بیان اینکه شما نمی‌دانید وقتی خانواده این شهداء در کنار مزار شهیدشان می‌نشینند و شیشه‌های دودی را می بینند چه احساسی به آنها دست می‌دهد، اظهار داشت: دل خانواده‌های شهدا به همین خوش بود که هر زمان دلشان می‌خواست بر سر مزار عزیزشان حاضر می‌شدند تا دلشان آرام بگیرد.

 

گلزار شهدا زیارتگاه عارفان و پایگاه فرهنگی ترویج ایثار و شهادت در هر محل است که با ارائه وصایا و زندگینامه شهدا در این مکان می توان عموم مردم و به خصوص جوانان را با اهداف و آرمان شهدا آشنا کرد. با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب که« گلزار شهدا از طریقی مناسب سازی شود و دسترسی آسان‌تر میسر شود» بسته بودن در گلزار شهدای مسجد جعفری موجب نگرانی و دل شکسته شدن خانواده شهدا و عاشقان انقلاب شده و لازم است مسئولان هر چه سریعتر در این خصوص پیگیری های لازم را داشته تا آرامش خاطر خانواده معظم شهدا فراهم شود.

http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی