حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرگرد سیدجلیل قاسمی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا صبح امروز(10آبان) در جلسه برنامه ریزی مراسم وداع و تشییع شهید مدافع حرم شهید محمد اتابه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: روز گذشته شهید محمد اتابه که متولد 1366 است در منطقه سوریه به شهادت رسید.

 

وی با بیان اینکه از این شهید بزرگوار فرزند دو ساله به یادگاری مانده است، افزود: امشب بعد از نماز مغرب و عشا برنامه شب وداع با این شهید بزرگوار در مسجد جامع گوراب زرمیخ برگزار می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه مسئولان و اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی این مراسم تلاش کنند، گفت: فردا صبح تشییع این شهید بزرگوار از سپاه ناحیه صومعه سرا تا میدان شهر و سپس تشییع دوم و تدفین از ورودی گوراب زرمیخ تا گلزار شهدای این بخش برگزار می شود.

 

سرگرد قاسمی تصریح کرد: با توجه به مقام والای شهدا، همه همکاران در حد توان خود در رابطه با اطلاع رسانی و فضاسازی تبلیغی در قالب پیامک انبوه، نصب بنر و .. فضای شهرستان را برای ورود این شهید ارجمند آماده کنند.

 

وی با اشاره به حضور با شکوه مسئولان ادارات و کارمندان در مراسم وداع و تشییع شهید اتابه، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تمهیدات لازم را برای ایجاد امنیت کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی