حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا ضمن گرامیداشت 13 آبان، اظهار داشت: سیزده آبان از جهات مختلف قابل بررسی و تامل است و هر کسی از دیدگاه خود به تجزیه و تحلیل آن می پردازد.

 

وی با بیان اینکه روز سیزده آبان سال های 43 ، 57 و 58 از نقاط عطف تاریخ استکبار ستیزی مردم ایران است، افزود: هر کدام مانند کتابی هستند که می توانند روند به پیروزی رسیدن انقلاب جمهوری اسلامی ایران را به تصویر بکشند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاداسلامی صومعه سرا گفت: یکی از پیام های مهم این روز حضور پر شور و شعور نوجوانان و جوانان ما در سیزده آبان سال 57 است.

 

رزمگیر تصریح کرد: در چنین روزی دانش آموزان این سرزمین نقش ماندگار " معلم بودن" را به نمایش گذاشتند و نشان دادند معلمی بستگی به سن و سال ندارد بلکه وابسته به درک افراد از نقشی است که می توانند ایفا کنند.

 

وی با بیان اینکه در این روز دانش آموزان کشورمان در مدرسه ای به وسعت تاریخ امتحان درس ایمان و آزادگی را با موفقیت پشت سر گذاشتند، خاطرنشان کرد:  امروز همه ما خصوصا دانش آموزان ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره این عزیزان با حضور در راهپیمایی روز سیزده آبان تلاش می کنیم ضمن شناخت دقیقتر و عمیقتر از این حرکت عظیم ، اهداف بلند این همیشه جاویدانان تاریخ را دنبال کنیم و از حریم جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود دفاع کنیم .



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی