حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار داشت: 160 دانش آموز پسر مقطع متوسطه دوم در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان پسر در قالب دومین کاروان راهیان نور در سال تحصیلی جدید به مدت 4 روز از یادمان‌های شهدا در اروندرود، شلمچه ، دهلاویه و هویزه زیارت می‌کنند، افزود: چهار راوی، 2 روحانی، 12 راننده، 9 مسئول فرهنگی و 4 نفر عوامل و چهارنفر مسئول ماشین به همراه دانش‌آموزان هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: گروه نخست دختران دانش آموز بودند که در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند و این اردوها در کنار تجدید عهد و بیعت با امام و شهدا، در قالب درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

 

سرهنگ عاشوری تصریح کرد: با راهیان نور روحیه جوانان نسل امروز را به حال و هوای دفاع مقدس پیوند می‌زنیم و راهیان‌نور ستون حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی است.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این دانش آموزان با بازدید میدانی و روایت‌گری راویان از اتفاقات هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی رزمندگان  اسلام در دفاع از کیان انقلاب آشنا شده و این جریان فرهنگی بتواند تأثیری خوبی در آنان داشته باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه راهیان نور بهترین روش انتقال فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه است، اظهار داشت: با اعزام این سفر می‌توان به ارزش‌هایی که شهدا و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند پی برد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی