حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


فرمانده سپاه صومعه سرا از اعزام 500 زائر سواره و 20زائر پیاده صومعه سرایی به حرم مطهر جهت شرکت در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی خبر داد.

سرهنگ کیا عاشوری با بیان اینکه شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) به معنای بیعت با آرمان های ایشان است، گفت: حضرت امام(ره) منظومه ای چند وجهی بودند که در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و... صاحب نظر بودند و به عنوان یک فرمانده خود هشت سال جنگ را مدیریت کردند.

وی با اشاره بر اینکه امروز دنیای اسلام مدیون این شخصیت است،افزود:امام خمینی(ره) یک راهبر برای تحقق حکومت تمدن بزرگ اسلامی بودند و در همه عرصه ها هدایت و راهنمایی مردم را بر عهده داشتند.

عاشوری بر برگزاری شایسته مراسم ارتحال حضرت امام(ره) تاکید و خاطرنشان کرد:طلوع و غروب ایشان منشاء خیر و تحول عظیمی در جهان اسلام شد؛ چرا که در زمان طلوع،اسلام رو به خاموشی را مجدد زنده و روشن ساختند.

وی با بیان اینکه برخی معتقد بودن انقلاب، تغییر حاکمیت نظام است،اذعان داشت: تغییر حاکمیت نظام(بیرون راندن شاه)، ساری کردن اسلام در جامعه و اسلام در جهان اسلام سه راهبرد پیش رو امام بوده است.

عاشوری از اعزام 20 نفر به صورت پیاده به مرقد مطهر خبر داد و افزود:قریب 500 نفراز اقشار مختلف صومعه سرا با ده اتوبوس در مراسم ارتحال امام(ره) حضور خواهند یافت.

فرمانده سپاه صومعه سرا در خاتمه ضمن اشاره به حفظ امنیت و سلامت زائرین اظهار کرد:حضور و شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) نشان از ادامه راه ایشان است و همه موظف به حضوری باشکوه در این مراسم هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی