حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

خط حزب‌الله ۶۱ | آزادسازی حلب

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ
رهبر انقلاب: «خاورمیانه‌ی بزرگ یعنی چه؟ یعنی ... آمریکا برای همه‌ی این منطقه یک نقشه‌ی کلّی کشیده بود که همه‌ی اینها را با محوریّت اسرائیل توی مشت نگه دارد؛ خاورمیانه‌ی بزرگ یعنی این. ۹۵/۸/۱۲»
شصت‌ویکمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با گزارشی در خصوص آزادسازی شهر حلب سوریه و پایان رؤیای خاورمیانه‌ی بزرگ، با عنوان «آزادسازی حلب» منتشر شد.
خط‌ حزب‌الله برای اولین‌بار قسمت‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه (۹۵/۹/۲۳) درخصوص طرح دشمنان برای ضربه به قیام یمن را منتشر کرده است.
خبر اختصاصی این شماره، توصیه‌ای از رهبر انقلاب به یکی از دختران شهدا درخصوص نحوه‌ی حضور در میدان‌های اجتماعی است.
هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی خود با عنوان «وحدت در برابر آمریکا و رژیم‌های خودفروخته» به اهمیت موضوع اتحاد و بیداری مسلمانان است پرداخته است.
عکس ویژه‌ی این هفته‌ی نشریه، تصویری از سخنرانی حجت‌الاسلام فلسفی در مراسم دعا برای سلامتی امام خمینی(رحمه‌الله) است که در مسجد امام بازار تهران از سوی آیت الله خامنه‌ای رئیس‌جمهور وقت برگزار شد.
شصت‌ویکمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح
شهید عمر ملازهی، و ارواح طیبه‌ی شهدای اهل‌سنت مدافع حرم تقدیم شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلاناتدریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)


http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی