حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


جمشید رستگار، رئیس ورزش و جوانان صومعه‌سرا عصر امروز(۳بهمن) در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: کمیته ورزش این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر 38 برنامه فرهنگی ورزشی را در دستور کار خود دارد.

 
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته ورزشی، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار است، افزود:  پنجمین فستیوال بوکس نونهالان کشور از دیگر برنامه‌های شاخص این کمیته است.

 
رئیس ورزش و جوانان صومعه‌سرا گفت: همایش ورزش‌های رزمی در سالن شهید صدیقی، دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا و حضور حداکثری مردم و ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن از عمده برنامه‌های این کمیته است.

 
رستگار با اشاره به به برگزاری مسابقات مختلف بومی محلی، والیبال، بسکتبال و رزمی در دهه فجر، تصریح کرد: در بخش بانوان مسابقات آمادگی جسمانی، هندبال، فوتسال و والیبال در دستور کار است.



 وی، صومعه‌سرا را از نظر دارا بودن فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده جز شهرستان‌ها رده برتر در سطح استان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای 16 سالن ورزشی سرپوشیده، 1 استخر شنا و 7 سالن ورزشی در دست ساخت که 40 تا 90 درصد پیشرفت فیزکی دارد، می‌باشد.

 
رئیس ورزش و جوانان صومعه‌سرا اظهار داشت: با تخصیص اعتبار 2 میلیارد تومانی سالن‌های ورزشی نیمه کاره واقعه دشت، چمثقال، کُلسر و اباتر به اتمام می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 
رستگار با بیان اینکه رشته‌های ورزشی آسیایی و المپیکی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: وزنه برداری، قایقرانی، دو میدانی ، تکواندو، کاراته و ... از این دسته ورزش‌ها است.

 
وی گفت: برای ساخت و احداث جکوزی شهید پورنصیری 50 میلیون تومان اعتبار و برای رختکن این استخر 20 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است و سالن ورزشی استاد مسعود رهنما در روستای بهمبر در دست احداث است



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی