حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

علی اکبر(ع) الگویی بی‌بدیل برای نسل جوان است

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ب.ظ


سید محمود رزمگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد صومعه‌سرا ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان با اشاره به نقش موثر حضرت علی اکبر(ع) در واقعه کربلا گفت: این شخصیت بزرگوار می‌تواند الگو و اسویی بی‌بدیل برای نسل جوان باشد.

وی شجاعت، مقاومت، صداقت، مطیع امر خدا بودن را از ویژگی ایشان دانست و افزود:رفتار و منش این حضرت برگرفته از پدر بزرگوارشان حضرت امام حسین(ع) بوده است.

رزمگیر با بیان اینکه بزرگترین سرمایه و ثروت هر فردی جان و عمر است، خاطرنشان کرد: حضرت علی اکبر(ع) با فدا کردن جان خود در راه اسلام و هدف امام حسین(ع) گام برداشتند که حرکت ایشان چراغی روشن به بلندای تاریخ برای همگان شد.

وی با بیان اینکه جوانان آینده سازان کشور هستند،تصریح کرد:درصد زیادی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند که باید سعی شود حداکثر بهره را از توانایی‌ها و استعدادهای جوانان برد.

رزمگیر ادامه داد:وجود جوانان، پتانسیلی قوی برای حرکت رو به رشد جامعه در همه زمینه‌ها است.

وی جوانان را سرشار از انرژی، امید و انگیزه خواند و گفت: با توجه به وجود انگیزه در جوانان باید بر اساس برنامه ریزی و مدیریت صحیح از فکر خلاق و ایده‌های جوانان استفاده کرد.

رزمگیر اشتغال، مسکن و ازدواج را از دغدغه جوانان برشمرد و افزود: در صوررت رفع این دغدغه‌ها بسیاری از مشکلات جوانان بر طرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تعالی و پیشرفت کشور به جوانان بستگی دارد، ابراز کرد:جوانان نیازمند دیده شدن هستند و می‌توان از ظرفیت و توانمندی‌های فراوان جوانان در جهت پیشبرد اهداف کشور استفاده کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد صومعه‌سرا در پایان به نحوه برگزاری برنامه‌های هفته جوان اشاره و اظهار کرد:برنامه‌های این هفته باید  بیانگر دغدغه‌های جوانان و مبتنی برهم اندیشی با جوانان باشد که در این صورت راهگشا خواهد بود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی