حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


معصومه آب بند، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا اظهار داشت: دهه فجر عصاره آرمان های یک ملت است که تحت رهبری و ولایت رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان تاخت و با تقدیم جان و مال خود با ظلم و بی عدالتی به مبارزه برخاست.

 

وی با بیان اینکه خواهران در پیش روندگی انقلاب اسلامی نقش فعالی دارند، افزود: برگزاری جشن های دهه فجر از برنامه های ملی کشور ما است.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا با بیان اینکه باید اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود، گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است که در آن مردم سلحشور و با ایمان با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند.

 

آب بند با بیان حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا همزمان با دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد، تصریح کرد: دیدار با زنان ایثارگر در زمان انقلاب، برگزاری نشست های بصیرتی، سیاسی و فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه های این حوزه در دهه مبارک فجر است.

 

وی با بیان اینکه کلیه پایگاه های مقاومت بسیج خواهران صومعه سرا میزبان برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی است؛ خاطرنشان کرد: تجلیل از بانوان فعال در عرصه های اقتصاد مقاومتی، شرکت منسجم خواهران بسیجی در نماز جمعه و برپایی نمایشگاه آمریکا جنایتکار بزرگ از دیگر برنامه های این حوزه است.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا اظهار داشت: هدف از برگزاری جشن های دهه مبارک فجر، تبیین اهداف انقلاب برای نسل جوان است و برنامه ها به گونه ای برنامه ریزی شده تا این مهم به خوبی محقق گردد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی