حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


اکبر آقایی، مسئول کانون بسیج ورزشکاران صومعه‌سرا صبح امروز(29دی) در جلسه برنامه‌ریزی یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یادواره 33 شهید ورزشکار دوران دفاع مقدس و بزرگداشت 3 شهید ورزشکار مدافع حرم این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این یادواره دومین سال است که در سطح شهرستان برگزار می‌شود، افزود: وظیفه اصلی بسیج ورزشکاران مقوله فرهنگی است که متاسفانه جامعه ما از نظر فرهنگ غنی اسلامی رو به افول است.

 

مسئول کانون بسیج ورزشکاران صومعه‌سرا با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف این بسیج نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در کشور است، گفت: عملکرد بسیج ورزشکاران به هر میزان با قدرت‌تر باشد، نتیجه فرهنگی آن در سطح جامعه بیشتر است.

 

آقایی با بیان اینکه باید همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌داریم چراکه امروز زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: کانون بسیج ورزشکاران صومعه‌سرا در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 60 برنامه برگزار کرده است.

 

وی با بیان اینکه برای برگزاری باشکوه و بی‌نقص این همایش همه هیئت‌های ورزشی بسیج شده‌اند، تصریح کرد: یادواره مذکور روز سه شنبه(5بهمن) همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی نماز جمعه صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

در ادامه جمشید رستگار، رئیس ورزش و جوانان صومعه‌سرا با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، دفاع مقدس و ... تلاش می‌کند، اظهار داشت: هر جا که بسیج ورود کرده شاهد رشد و توسعه و پیشرفت و آبادانی بوده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا است و آنها نفس دادند تا ما نفس بکشیم، افزود: آسایش و آرامش و عزت و افتخار امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم.

 

رئیس ورزش و جوانان صومعه‌سرا با بیان اینکه یادواره شهدا باید در خور شأن شهدا برگزار شود، گفت: اطلاع رسانی دقیق در سطح شهر انجام شود تا حضور حداکثری مردم در این مراسم را شاهد باشیم.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی