حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


محسن خلوص دهقانپور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: عزت و سربلندی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی با بیان اینکه رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و شهدای والامقام در عملیات کربلای 5 فراموش‌نشدنی است، افزود: رزمندگان در این عملیات کار بزرگی انجام داده‌اند و درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما آموخته‌اند که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا گفت: عملیات کربلای 5 دستاورد بزرگی برای ملت ایران داشت و ما هیچ‌ وقت رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های این رزمندگان در این عملیات را فراموش نمی‌کنیم.

 

خلوص دهقانپور تصریح کرد: رزمندگان با جان و دل و بدون هیچ چشم ‌داشتی برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی با دشمن جنگیدند و دشمنان و استکبار جهانی را شکست دادند.

 

وی با بیان اینکه سالروز عملیات کربلای 5 در تاریخ 19 دی 1365 است، خاطرنشان کرد: به همین مناسبت یادواره سه تن از شهدای عملیات کربلای پنج و ۲۳ شهید شهرک اباتر  همزمان با 23 دی‌ برگزار می‌شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا اظهار داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه شهرستان انزلی راس ساعت 14 عصر در مسجد جامع اباتر برگزار می‌شود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی