حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


نوراله صفرپور، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اظهار داشت: برنامه های مختلف توسط این اداره در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای تهذیب نفوس و تحبیب قلوب، ماه دعا و استغفار است، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی است تا مردم روح و جسم خود را صیقل داده و به پروردگار بیشتر نزدیک شوند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا گفت: در ماه مبارک رمضان می‌توانیم با تلاوت قرآن علاوه بر اجر اخروی در پاکسازی روح نیز تأثیرگذار باشیم.

 

صفرپور با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی متنوعی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه علوم قرآنی، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر استانی و شهرستانی و عصری با شعر با موضوع قرآنی از جمله برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا در ماه مبارک رمضان است.

 

وی با بیان اینکه جلسه تفسیر و تدبر در قرآن، نشست علمی، تجلیل از خادمان قرآن شهرستان از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است، خاطرنشان کرد: جلسه ختم قرآن در 30 کانون فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا افزود: برنامه‌های ماه مبارک رمضان فقط محدود به مساجد نمی‌باشد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه‌های قرآنی نیز برگزار می‌شود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی