حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


امیر رمضان‌پور، مسئول کانون فرهنگی شهید آوینی مسجد امام حسین(علیه‌السلام) صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام مبارک ماه رمضان، اظهار داشت: اعتکاف در ماه مبارک رمضان مورد تاکید پیامبر اکرم(صلی‌الله‌علیه وآله‌وسلم) بوده است.

 

وی با بیان اینکه اعتکاف رمضانیه به همت کانون شهید آوینی و پایگاه ثارالله مسجد امام حسین(علیه‌السلام) صومعه‌سرا برگزار می‌شود، افزود: یکی از اهداف اصلی اعتکاف خلوت گزینی و استفاده حداکثری از فرصت‌ها است.

 

مسئول کانون فرهنگی شهید آوینی مسجد امام حسین(علیه‌السلام) صومعه‌سرا با اشاره به اینکه مداحی، سخنرانی، گفتمان دینی و پاسخ به شبهات از برنامه‌های اعتکاف رمضانیه است، گفت: مراسم اعتکاف علاوه بر ماه مبارک رمضان در ماه‌های دیگر نیز وارد شده است اما در ماه مبارک رمضان به دلیل سنت رسول اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله وسلم) که در مسجد‌النبی معتکف می‌شدند از فضیلت خاصی برخوردار است.

 

رمضان‌پور خاطرنشان کرد: رمضان ماه خودسازی و تفکر و تعمیق در مفاهیم قرآن کریم و دهه پایانی آن فرصت جبران و کسب معرفت برای کسانی است که توشه‌ای در این ماه مبارک به دست نیاوده‌اند.

 

وی با بیان اینکه اعتکاف رمضانیه به مدت سه روز از 31 خرداد تا 2 تیرماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این اعتکاف ویژه برادران است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در اوقات نماز به مسجد امام حسین(علیه‌السلام) مراجعه و یا با شماره همراه 09111851618 و 09337135170تماس حاصل کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی