حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


نورالله صفرپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا اظهار کرد: نشست بصیرتی با موضوع «فِرق و مذاهب» در شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نشست در قالب برنامه های جشن رمضان برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این نشست آشنایی و آگاهی شهروندان صومعه سرایی با فرقه ضاله و گمراه کننده داعش و هدف از ایجاد این فرقه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه تاریخ برگزاری این نشست روز دوشنبه ۲۹ خردادماه جاری است، گفت: برنامه مذکور رأس ساعت ۱۷ عصر این روز در مسجد جامع صومعه سرا برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دکتر حمید کوه پیما کارشناس فِرق و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز در این نشست سخنرانی می کنند.

صفرپور در ادامه با اشاره به اینکه این نشست توسط موسسه قرآنی پویش نور بعثت صومعه سرا برگزار می شود، تصریح کرد: نشست بصیرتی با موضوع «فِرق و مذاهب» به همت دفتر تبلیغ، ترویج و توسعه فعالیت های قرآن و عترت، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

 وی تأکید کرد: رواج عقاید و تفکرات منحرف، تکاپوی برخی از فرقه ها در سال های اخیر و به خطر افتادن اندیشه های پاک نسل جوان ضرورت برگزاری چنین دوره هایی را افزایش داده است.

 به گفته این مسئول در پایان این نشست نیز به سوالات و شبهات حاضران درباره این موضوع توسط کارشناس مربوطه پاسخ داده می شود.

http://telegram.me/hizbullahcyber



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی