حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

نمایشگاه آثار و اسناد میرزا کوچک جنگلی همزمان با اجرای همایش استانی این مبارز در نگارخانه عباسیه کهن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برپا شد.

 

 

مهران اشراقی، مجموعه‌دار تمبر و اسناد تاریخی گیلان در این راستا اظهار کرد: سی و چهار تابلو و 66 قاب که گوشه و چکیده‌ای از اسناد و مدارک نهضت جنگل که برگرفته از راهبردهای نظمیه شهر رشت از سال 1294 تا 1300 جمع‌آوری شده، روزنامه‌های جنگل، قسمتی از تمبرهایی که مربوط به همان دوران است، پاکت‌نامه‌ها و تلگرف‌نامه‌هایی که سنسور شده و یک سری از اسناد و مدارک که مربوط به نهضت جنگل است را برای دید عموم قرار دادیم.

 

وی با بیان اینکه به عنوان یک مجموعه‌دار بخش خصوصی برای سومین باری است که در صومعه‌سرا این نمایشگاه را با همکاری اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برپا می‌کنم، افزود: بیش از یکصد نمایشگاه در سطح استان و کشور برگزار کرده‌ام.

 

مسئول فعالیت‌های نمایشگاه اسناد نهضت جنگل گفت: در قسمتی از این نمایشگاه کتاب‌هایی که در رابطه با میرزاکوچک جنگلی تا به امروز منتشر شده را به نمایش گذاشته‌ام.

 

اشراقی با بیان اینکه در این نمایشگاه اعلان‌ها، اخطارنامه‌ها و برگه‌های اعلامیه‌ای که از دولت و نهضت جنگل به مردم داده می‌شد را هم به نمایش گذاشته‌ایم، تصریح کرد: این نمایشگاه باید در مدت چند روزه برپا شود تا مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گیرد ولی با توجه به امکانات یکروزه برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مجموعه‌داری را از سال 1358 با مجموعه تمبر شروع کردم، خاطرنشان کرد: از سال 1370 مجموعه تمبر، سکه و مدال و اسناد را در کار خودم ادامه دادم.

 

مجموعه‌دار تمبر و اسناد تاریخی گیلان اظهار کرد: بیش از نیمی از نمایشگاه‌های من در رابطه با اسناد و مدارک نهضت جنگل، دست‌خط‌ها و پاکت‌نامه‌های استان گیلان و اسناد ازدواج و عقدنامه‌ها است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی