حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان صومعه‌سرا با عنوان شکوه مقاومت با حضور قشرهای مختلف بسیج شامل یگان‌های بسیج ادارات، فرهنگیان، محلات در قالب گروه‌های برادر و خواهر شهرستان در میدان بسیج صومعه‌سرا همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی، سخنرانی و مدیحه سرایی برگزار شد.

 

جوانان بسیجی از ساعات اولیه صبح با لباس‌های فرم و یکدست در این اجتماع حضور پیدا کرده بودند و به صورت یک صدا شعار « با ولایت زنده‌ایم، تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم» را سر می‌دادند.

 

از صحنه‌های جذاب این تجمع حضور کودکان مهدکودک قرآنی حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا بود که با شعار « کلنا عباسک یا زینب» وارد این همایش شدند و با درد دست داشتن پرچم ایران و سید الشهدا( علیه‌السلام) و بستن سر بند در ردیف نخست قرار گرفتند.

 

بسیج یک تفکر است که باید در بطن جامعه وجود داشته باشد

نرگس هوشیار، یکی از خواهران بسیجی در این مراسم اظهار کرد: برچیده شدن شجره خبیثه داعش به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان را به همه ملت مسلمان جهان تبریک می‌گویم.

 

وی با بیان اینکه از زمان بدو تاسیس بسیج تا کنون هر زمان بسیج وارد عرصه‌ای شده در آنجا شاهد پیروزی‌های پی در پی بوده‌ایم، افزود: بسیج یک تفکر است که باید در همه نهادها و دستگاه‌های اداری و بطن جامعه وجود داشته باشد.

 

این خواهر بسیجی با بیان اینکه حضرت امام (ره) به بسیجی بودن خود افتخار می کرد، گفت: ارزشی ترین، حزب اللهی ترین، دغدغه مندترین، ولایی ترین نیروها از تمام اقشار جامعه در شجره طیبه بسیج حضور دارد.

 

 

یک بسیجی هیچگاه از آرمان‌های انقلاب و نظام خود عقب نشینی نخواهد کرد

شیوا بشاش، یکی دیگر از خواهران بسیجی با بیان اینکه بسیج در هشت سال دفاع مقدس به خوبی ظاهر شد، تصریح کرد: بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان از جمله نقش‌های  بسیج و بسیجیان است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز همزمان با سراسر کشور در اجتماع با شکوه بسیجیان حضور پیدا کرده‌ایم تا به دشمن نشان دهیم یک بسیجی هیچگاه از آرمان‌های انقلاب و نظام خود عقب نشینی نخواهد کرد.

 

این خواهر بسیجی با بیان اینکه در سایه تلاش بسیجیان و ترویج فرهنگ بسیجی در فرا مرزهای کشورمان است که دشمنان در باتلاق کشورهای اسلامی گرفتار شده است، اظهار کرد: بسیج، یادگار ماندگار امام راحل است و امروز با هدایت مقام معظم رهبری، پوینده تر از همیشه در مسیر تعالی انقلاب و حراست از کشور تلاش می کند.

 

امروز تفکر بسیج و بسیجی مرزهای جغرافیایی را یکی پس از دیگری در نوردیده است

محمد سبحانی، یکی از دانش‌آموزان بسیجی با بیان اینکه امروز اقتدار خود را به جهانیان ثابت کردیم، افزود: بسیج همیشه و در همه جا آماده خدمت به مردم و ملت ایران و مسلمانان جهان است.

 

وی با بیان اینکه امروز بسیج با شور و آگاهی تمام به مقام معظم رهبری لبیک گفته و در تمام صحنه‌ها حضور دارد و آماده ایثار و فداکاری است، گفت: امروز تفکر بسیج و بسیجی جهانی شده و مرزهای جغرافیایی را یکی پس از دیگری در نوردیده و بیداری اسلامی را در نقاط مختلف جهان رقم زده که سبب وهم و ترس دشمن شده است.

 

این دانش آموز بسیجی با بیان اینکه امروز بسیج انقلاب اسلامی آماده‌تر از هر زمان دیگر در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کند، تصریح کرد: الگوی بسیج جمهوری اسلامی ایران امروز در سوریه، عراق و یمن شکل گرفته و در برابر دشمنان استفاده می‌شود.

 

گفتنی است؛ در این مراسم با شکوه از بسیجیان برتر شهرستان صومعه‌سرا توسط فرماندهی سپاه ناحیه صومعه‌سرا و جمعی از مسئولان تجلیل به عمل آمد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی