حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

بسیجیان شهرستان صومعه‌سرا در راستای کمک به هموطنان زلزله زده در کرمانشاه تعداد ۴ کامیون وسایل مورد نیاز گرمایشی و مواد غذایی اهدا کردند.

 

ارزش وسایل مذکور  بالغ بر 50 میلیون تومان بود که بسیجیان توانستند در مدت زمان کمتر از 10 روز با برپایی چادر در سطح شهر و جمع‌‌آوری کمک در سطح پایگاه‌های مقاومت این هدایا را جمع‌آوری کنند.

 

 همچنین یک تیم ۵ نفره از بسیجیان این شهرستان که سابقه آشپزی داشتند، با دو دستگاه نیسان و مقدار زیادی برنج و مواد غذایی به کرمانشاه اعزام و در این منطقه مستقر شدند تا برای مردم این منطقه غذای گرم پخت کنند.

 

گفتنی است؛ زمین لرزه، آتش سوزی، سیل و طوفان، بلایای طبیعی است که در جای جای جهان رخ می دهد؛ اما آنچه مصیبت ناشی از دست دادن اعضای خانواده و همچنین مال و زندگی را برای بازماندگان کاهش می‌دهد حرکت‌های انسان دوستانه و همراهی مردمی است که تجلی آن را می‌توان در ملت ایران دید.

 

مردمی که همواره در هنگام بروز حوادث همچون زلزله اخیر غرب کشور، عشق به همنوع را به جهانیان نشان دادند و در ارسال انواع کمک ها به آسیب دیدگان زمین لرزه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

 

جمع‌اوری کمک‌های مردمی و اهدای آن به زلزله‌زدگان غرب کشور همچنان در سطح شهرستان صومعه‌سرا و بخش‌های آن ادامه دارد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی