حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: 210 نفر از دانش‌اموزان این شهرستان در قالب 4 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه هر اتوبوس دارای یک راوی است، افزود: این دانش‌آموزان به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار و هویزه بازدید خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه راهیان نور ستون حرکت کشور برای پایه ریزی جبهه فرهنگی است، گفت: با راهیان نور روحیه جوانان نسل امروز را به حال و هوای دفاع مقدس پیوند می‌زنیم.

 

سرهنگ عاشوری تصریح کرد: این دانش آموزان با بازدید میدانی و روایت‌گری راویان از اتفاقات هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی رزمندگان  اسلام در دفاع از کیان انقلاب آشنا شده و این جریان فرهنگی میتواند تأثیری خوبی در آنان داشته باشد.

 

وی تاثیرگذاری راهیان نور را بیشتر از ساعت‌ها، ماه‌ها و سال‌ها تدریس و کار پرورشی در مدرسه دانست و تصریح کرد: دشمن هر لحظه به فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جدایی مردم از انقلاب است که این موضوع وظیفه همه را نسبت به مقابله با دشمن سنگین کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: شهدا با لبیک به ندای امام راحل لباس غیرت و مردانگی پوشیدند و در برابر تجاوز دشمنان به خاک وطن، ایستادند و امروز ملت ما با تاسی از شهدا در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن ایستادگی و مقابله میکنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی