حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حماسه ۹ دی و حضور عاشورایی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی این روز تاریخی در سال ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات مردم مومن و انقلابی کشورمان به حساب می‌آید.

 

همزمان با فرا رسیدن 9 دی، مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان صومعه‌سرا بار دیگر با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 9دی، حماسه‌ای دیگر آفریدند.

 

امروز از هر قشر، کوچک و بزرگ، پیر و جوان، کارگر و کارمند و .. در این راهپمایی با شکوه حضور داشتند و با سر دادن شعار علیه آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فتنه گران، این روز را گرامی داشتند.

 

همچنین اقشار مختلف مردم با در دست داشتن بنرها و پلاکاردهایی که عمدتا گویای بیزاری آن‌ها از فتنه ۸۸ و نقشه‌های شوم دشمنان و نیز پیروی سرسختانه آنان از خط ولایت فقیه بود، دیده می‌شدند.

 

مردم شهرستان صومعه‌سرا با حضور پررنگ خود در این مراسم باری دیگر با ولایت فقیه بیعت کردند و با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "درود براصل ولایت‌فقیه" و "مرگ بر منافقین" این راهپیمایی را از جلوی سپاه ناحیه صومعه‌سرا آغاز کردند و تا مصلی نماز جمعه ادامه دادند.

 

گفتنی است، حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر فتنه‌گران در مقابل دین آنها بایستند اینان در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی