حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام جمال یاری عصر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ در این شهرستان، تبلیغات را نیازمند اخلاص و خشنودی خداوند متعال دانست.

وی با بیان اینکه خداوند پیامبران و اسلام را بر همین مبنا و دو امر مهم فرستاده است، تصریح کرد: این دو امر بسیار مهم و سرنوشت‌ساز، بندگی و اطاعت از خداوند و پیشگیری از طغیان و خودمحوری است.

این مسئول با اشاره به دشمنی با دین اسلام از زمان ظهور آن در حد اعلا و در اوج، افزود: دشمنی بالاتر از این وجود ندارد که چهل قبیله برای کشتن پیامبر با هم همکاری کردند و پیامبر به امر خداوند هجرت کرد.

وی دلیل این دشمنی را تبلیغ الهی و دعوت پیامبر از آنها برای توجه به خداوند دانست و گفت: در طول دوران انقلاب اسلامی همین شیوه حاکم و ساری بوده است.

یاری ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی طلبه‌های قم مشغول تحصیل در مساجد و مناطق و فعالیت‌های قرآنی و تبلیغی بودند و 50 درصد از رشد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مردم قبل از انقلاب با حضور روحانیون در روستاها و مساجد بوده و درنهایت این انقلاب با حمایت مردم به ثمر نشست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه اظهار کرد: دشمنان این حقیقت را فهمیده‌اند که تاثیر مسجد، روحانی، دین و معنویت از بمب اتم نیز بیشتر است.

وی بخش سنتی تبلیغات را حضور مردم در مساجد و سئوال و جواب‌های معمول آن توصیف کرد و یادآور شد: در تبلیغات سنتی و امروزی، مبانی دینی چهره به چهره تبلیغ می‌شود و این روشی است که امام راحل بر آن تاکید داشتند.

یاری فعال بودن 205 مسجد در صومعه‌سرا را نشان‌دهنده برکت دین اسلام دانست و گفت: هیچ جاذبه و قدرتی نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد و این همان برکت دینی است که ما روحانیون مبلغان آن هستیم.

وی عزت تمام روحانیون را از اسلام دانست و اظهار کرد: روحانیون باید قدردان این عزت و احترام باشند و آنها میراث‌دار اسلام محسوب می‌شوند و این میراث ماندگار و بسیار با ارزش بوده و دشمنان در صدد از بین بردن و خراب کردن پایه‌های این میراث هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان متذکر شد: دشمنان با استفاده از تبلیغات کاذب، ماهواره، فضاها و شبکه‌های اجتماعی که در تلفن‌های همراه و خانه‌ها است سعی در دروغ‌پردازی در زمینه اسلام در جهان دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد، افزود: در خوشبینانه‌ترین حالت حدود 400 میلیون مسلمان شیعه در جهان است.

یاری گفت: با وجود این همه تبلیغات و هزینه‌های میلیاردی برای تخریب چهره مسلمانان، هنوز شیعه در تمام امور و مسایل در جهان پیشتاز است.

وی با اشاره به اینکه فقه شیعه جهاد را درست معنا می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر کسی برای خدا قیام کند خدا دل‌ها را به سوی او باز می‌گرداند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی