حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

۲۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است


سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با تبریک میلاد با سعادت امام علی(علیه‌السلام) اظهار کرد: امام علی(علیه‌السلام) محور وحدت امت اسلامی بوده است و نیز شخصیتی بود که در حساس‌ترین شرایط شکل‌گیری تاریخ اسلام بر وحدت امت اسلامی می‌اندیشید.

 

وی امام علی (علیه‌السلام) را نماد و سنبل خوبی و مردانگی دانست و افزود: امام علی (علیه‌السلام) علاوه بر پیشوا و امام شیعیان یک الگوی رفتاری و کرداری بسیار مناسب برای تمام مسلمانان است.

 

رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه ترویج دین و دینداری با برگزاری مراسم‌های مذهبی و سخنرانی تاثیرگذارتر است، گفت: انسان تشنه دین و منویات دینی است و باید با مشارکت و همکاری مسئولان و متولیان مربوطه این تشنگی تا حدی برطرف شود.

 

رزمگیر با بیان اینکه جشن میلاد امام علی(علیه‌السلام) در صومعه‌سرا به صورت باشکوه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشن همزمان با شب میلاد، چهارشنبه(1اردیبهشت) ساعت 21 با همکاری فرمانداری و شهرداری در کوچه شهید علیزاده این شهرستان برگزار می‌گردد.

 

وی با بیان اینکه سخنرانی، مولودی خوانی، شعرخوانی از جمله برنامه‌های این جشن است، خاطرنشان کرد: جشن میلاد امام علی(علیه‌السلام) در 15 کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان هم برگزار می‌شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن میلاد مولود کعبه از هنرمند پیشکسوت خوشنویسی صومعه‌سرا به مناسبت روز پدر تجلیل به عمل می‌آید.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۸
مکتب الشهداء

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی اظهار کرد: حضور معنادار جوانان در اعتکاف و ارتباط سه روزه آنها با خداوند و انجام اعمال عبادی و توسل به ائمه معصومین علیه‌السلام زمینه خوبی برای ارتقای مسائل معنوی به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه ارتباط خانواده‌ها و آحاد جامعه با معتکفین تاثیر متقابل انکار ناپذیر دارد، افزود: هر ساله شاهد رشد جمعیت معتکفین جوان و دانشجو دراعتکاف در ایران اسلامی هستیم.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه ما امروز در مساجدمان نیازمند تکنولوژی روز برای جذب بیشتر جوانان هستیم، گفت: علاوه بر تکنولوژی، ارتباط خوب امام جماعت و هیئات امنا و نمازگزاران با جوانان تاثیر غیرقابل انکاری در راستای جذب بیشتر آن در مسجد است.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این سنت حسنه هر سال رو به افزایش است و مشتاقان بسیاری دارد، تصریح کرد: اولین اعتکاف با عده‌ای اندک در قم برگزار می‌شد.
وی  با بیان اینکه اعتکاف از نظر معنویت باید سال به سال بهتر شود و خروجی‌های خوبی از این مراسم معنوی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: همه باید با همکاری هم در راستای ارتقای مسائل معنوی و اعتکاف تلاش نماییم.

http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۴
مکتب الشهداء


هنرمند خوش ذوق ضیابری، «آقای عباس کنعانی کتم‌جانی» با بهره‌گیری از هنر ابداعی سوخته کاری روی چوب اقدام به خلق تابلوئی با مضمون فرهنگ شهادت نموده است.

این هنر منحصر به فرد به نام ایشان ثبت و قرار است طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مقام معظم رهبری اهدا گردد.

شایان ذکر است این اثر ارزشمند با همکاری اولین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان و با صرف 1110 ساعت کار مفید به اتمام رسیده است.

همچنین این اثر هنری در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان صومعه‌سرا رونمایی شده است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۳۰
مکتب الشهداء


فاطمه نظیفی، مسئول موسسه پویش نور بعثت صومعه‌سرا اظهار کرد: در این موسسه کلاس‌های مختلف قرآنی برگزار می‌شود که خواهران استقبال خوبی از این کلاس‌ها می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه در بحث قرائت، 80 ساعت کلاس فصیح خوانی، روخوانی، روانخوانی و تجوید برگزار می‌شود، افزود: مربی قرآن در طول 6 ماه تا یک سال این کلاس را برگزار و متربی بعد از اتمام کلاس در آزمون شرکت می‌کند که در صورت قبولی از طرف اتحادیه استان به وی گواهینامه اعطا می‌گردد.

 

مسئول موسسه پویش نور بعثت صومعه‌سرا با بیان اینکه در سال 94، یک هزار و سه قرآن آموز در کلاس‌های فوق شرکت کرده‌اند، گفت: قرآن آموزان بعد از اتمام این سطح در قرائت تخصصی سطح چهار که فصیح‌خوانی قرآن است، شرکت می‌کنند.

 

نظیفی با بیان اینکه قرائت سطح چهار، شامل صوت و لحن، تجوید و تقلیدی است، تصریح کرد: قرآن آموزان بعد از اتمام این کلاس هم در آزمون شرکت و در صورت قبولی گواهینامه اخذ می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته، 57 نفر در آزمون قرائت سطح چهار شرکت کردند که 34 نفر قادر به قبولی شدند، خاطرنشان کرد: در سال 95 تا کنون بیست نفر در این سطح ثبت نام کرده‌اند تاکلاس مذکور را بگذرانند.

 

مسئول موسسه پویش نور بعثت صومعه‌سرا اظهار کرد: کسانی که گواهینامه قرائت سطح چهار را دریافت کنند می‌توانند بدون آزمون وارد تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن شوند.

 

نظیفی با بیان اینکه سال 94 دو کلاس تربیت معلم روخوانی و روانخوانی برگزار شد، افزود: این کلاس‌ها به صورت کاملا خودگردان و بدون هرگونه اعتبار دولتی بوده است.

 

وی با بیان اینکه تربیت معلم مربیان پیش دبستانی با حضور استاد حسین همتی با همکاری معاونت وزارت قرآنی ارشاد در این موسسه به مدت یک هفته برگزار شد، گفت: 48 نفر دوره مربیگری قرآنی برای آمادگی و پیش دبستانی را گذراندند.

 

مسئول موسسه پویش نور بعثت صومعه‌سرا با بیان اینکه جلسات پرسش و پاسخ در راستای جریانات تکفیری، داعش و ... با حضور دکتر کوه‌پیما در این موسسه برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال همچون سال گذشته کلاس‌های قرآنی برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند پنج‌شنبه‌ها ساعت 9 صبح در کلاس قرائت سطح چهار شرکت کنند.

 

نظیفی با اشاره به برگزاری قرائت سطح پنج در این موسسه، خاطرنشان کرد: صوت و لحن، تجوید سطح 2 و نغمات شامل قرائت سطح پنج است که توسط قاری کشوری برای اولین بار در این موسسه برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: کسانی که گواهینامه تربیت معلم روخوانی و روانخوانی را دارند می‌توانند با شرکت در این کلاس و اخذ گواهینامه قرائت سطح چهار، در تربیت معلم تجوید قرآن شرکت کنند.

 

مسئول موسسه پویش نور بعثت صومعه‌سرا افزود: این موسسه دارای یک آمادگی و پیش دبستانی با گرایش قرآن است که از کودکان چهار تا 6 سال ثبت نام به عمل می‌آورد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۱۴
مکتب الشهداء


«رجب»، ماه خداست؛ ماه پر برکتی که اعمال بسیاری برای آن ذکر شده است و باید خود را در دریای زلالش بشوییم تا پاک شویم.

 

فرشتگان اولین شب جمعه ماه رجب را «لیله الرغائب» می‌نامند. چرا که وقتی یک سوم از شب گذشت، هیچ فرشته‌ای نیست مگر اینکه در کنار کعبه شریف آید، آنگاه خداوند نظر مرحمت به آنان کند و فرماید: فرشتگانم هر چه خواهید از من بخواهید. فرشتگان گویند: بار الها حاجت و خواسته ما آن است که روزه داران ماه رجب را بیامرزی، خداوند متعال فرماید: آمرزیدم

 

سید در «اقبال» و علامه در «اجازه بنی زهره» درباره اعمال لیله الرغائب نقل کرده‌اند:

از جمله اعمال این شب نمازی است که گناهان بسیار به سبب او آمرزیده شود و هر که این نماز را بگذارد، چون شب اول قبر او شود، حق تعالی بفرستد ثواب این نماز را بسوی او به نیکوترین صورتی با روی گشاده و درخشان و زبان فصیح.


پس با وی گوید: ای حبیب من بشارت باد ترا که نجات یافتی از هر شدت و سختی.
گو
ید تو کیستی، به خدا سوگند که من روئی بهتر از روی تو ندیدم و کلامی شیرین تر از کلام تو نشنیده‌ام و بوئی بهتر از بوی تو نبوئیدم.

گوید: من ثواب آن نمازم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال بجای آوردی. آمدم امشب به نزد تو تا حق ترا ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم. وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود من سایه بر سر تو خواهم افکند در عرصه قیامت. پس خوشحال باش که خیر از تو هرگز معدوم نخواهد شد.

اعمال نماز:
برای این شب عملی از رسول خدا (صلی الله علیه و آله) ذکر شده است که فضیلت بسیاری دارد و بدین قرار است:

روز پنج شنبه اول آن ماه - در صورت امکان و بلا مانع بودن - روزه گرفته شود. چون شب جمعه شد مابین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز اقامه شود که هر دو رکعت به یک سلام ختم می شود و در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، دوازده مرتبه سوره توحید خوانده شود و چون دوازده رکعت به اتمام رسید، هفتاد بار ذکر« اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله» گفته شود.
 

پس از آن در سجده هفتاد بار ذکر «سبوحٌ قدوسٌ رب الملائکة والروح»گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذکر «رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انک انت العلی الاعظم» گفته شود.

دوباره به سجده رفته و هفتاد مرتبه ذکر «سبوح قدوس رب الملائکة والروح» گفته شود. در اینجا می توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست کرد، ان شاء الله به استجابت می رسد.

 

بهترین آرزو در «شب آرزوها» دعا برای ظهور امام زمان(عج) است

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه ماه رجب ماه توبه و استغفار به درگاه ذات الهی و ماه آشتی کنان بندگان گناهکار و غافل با خداست به خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: ماه رجب بهترین فرصت برای یک سفر معنوی است که بندگان خدا نباید آن را از دست دهند.

 

وی با اشاره به در پیش بودن لیله‌الرغائب(شب آرزوها)، افزود: رغائب به معنای خیرهای زیاد و بخشش‌های فراوان است که در این شب خداوند هدایا و بخشش‌های فراوانی را به بندگان عنایت و عطا می‌کند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در آموزه‌های اسلامی آمده است که در این شب فرشتگان بر زمین نزول می‌کنند تا رحمت الهی را به جامعه بشری عرضه کنند، تصریح کرد: زیباترین دعا و بهترین دعا که در این شب بزرگ همه ما می‌توانیم آنرا آرزو کنیم، ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) است و دعا برای اینکه ما هم جزء انصار و اعوان حضرتش باشیم.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه این شب فرصت گرانبهایی است که باید در استفاده و بهره مندی از آن تلاش کرد، گفت: در این ماه مؤمنین با خواندن دعا، نماز و توبه درگاه الهی، درهای رحمت الهی را به روی خود باز کرده و خود را برای حضور در مهمانی معنوی ماه رمضان آماده می‌کنند.

 

برگزاری ویژه برنامه لیله‌الرغائب در امامزادگان صومعه‌سرا

عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام مبارک ماه رجب خاطرنشان کرد: لیلة الرغائب اولین شب جمعه ماه رجب است و در وصفش فضیلت‌های بسیاری را برشمرده‌اند که مطابق روایت‌هایی  در این شب، درهای رحمت الهی به سوی زمینیان گشوده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مراسم لیله الرغائب و میلاد امام محمدباقر(علیه‌السلام) در امامزادگان این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با هدف حضور مردم در امامزادگان و بهره‌مندشدن از برکات شب لیله الرغائب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌گردد.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: در این شب ملائک بر زمین نزول می‌کنند و بهترین زمان برای نزدیکی به خداوند متعال می‌باشد و در این باب آدابی ذکر شده است.

 

خادم‌شریف تصریح کرد: در میان ماه‌های سال برخی ماه‌ها دارای شرافت خاصی نسبت به دیگر ماه‌ها هستند که رجب از جمله این ماه‌هاست،که برای مؤمنین به نهری در بهشت که آب آن شیرین‌تر از عسل و سفیدتر از شیر است، تجسم شده است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۲۶
مکتب الشهداء
بیست و هشتمین شماره هفته‌نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله با دو مطلب ویژه به استقبال شعار سال و مطالبه اصلی رهبر انقلاب از دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم رفته است.
سرمقاله این شماره خط درباره چهار هدف تحقق یافتنی اقتصاد مقاومتی با عنوان «این 4 هدف شعاری نیست» است و گزارش این هفته نیز ضمن برشمردن حمایت های رهبر انقلاب نسبت به دولت‌ها به تاکید پرتکرار ایشان نسبت به اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها را تحقق مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم پرداخته است.
عکس ویژه این شماره نیز به تصویری از عیادت رهبر انقلاب از والدین شهداء در بخش آی.سی.یوی بیمارستان خاتم‌الأنبیاء در انتهای فروردین ماه سال 1392 اختصاص داده شده است.
در صفحه سه نشریه نیز ماجرای تلخ تاریخی زنده‌سوزی هشتاد نفر از فرقه داوودی ها در آمریکا به جرم تحصن آورده شده و به این واسطه حقوق بشر به سبک آمریکایی از دیدگاه رهبر انقلاب بررسی شده است.
خط حزب الله بیست و هشتمین شماره خود را به روح پرفتوح شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران که این روزها به خاک میهن بازگشته‌اند، تقدیم کرده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
 دریافت نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۱۳
مکتب الشهداء


مراسم شهید مدافع حرم سعید مسافر عصر روز شنبه در مسجد جامع روستای هندخاله از توابع بخش تولمات برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رفیعی به ایراد سخنرانی پرداخت واز جایگاه بالای شهدا که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده سخن گفت. وی همچنین رسیدن به اوج کمال در اولین دهه های از زندگی را عین سعادت و خوشبختی دانست و شهید مسافر را الگوی بارز این سعادت بیان کرد.

در ادامه عارفی از مداحان وذاکرین اهل بیت عصمت وطهارت به ذکر مصیبت و مرثیه پرداخت.

لازم بذکر است در این مراسم برخی مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۳۸
مکتب الشهداء

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به روایتی از رسول اکرم(ص) درخصوص فضیلت ماه رجب، اظهار کرد: رجب ماه استغار و بارش رحمت الهی است و هیچ ماهی در فضیلت و حرمت به پای آن نمی‌رسد.

وی بر انجام اعمال عبادی ماه رجب و فضائل آن اشاره کرد و افزود: ماه رجب یکی از ماه‌های پر فضیلت است و روایات بسیاری در مورد فضائل آن ذکر شده است؛ به گونه‌ای که هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش از او به اندازه یک سال دور می‌شود و اگر سه روز را روزه بگیرد، آتش دوزخ از او دور می‌شود.

این کارشناس دینی ماه رجب را ماه استغار خواند و خاطرنشان کرد: روزه گرفتن، استغفار، ذکر و صدقه دادن از اعمال وارد شده بر این ماه است. بر این اساس، رجب ماه پر فضیلتی است و نباید از آن غافل شد.

امام جمعه صومعه‌سرا به لیله‌الرغائب(شب آرزوها) در اولین شب جمعه ماه رجب اشاره کرد و گفت: در این شب فرشتگان بر زمین نزول می‌کنند تا رحمت الهی را به جامعه بشری عرضه دارند.

حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به رویدادها و مناسبت‌های ماه رجب، بیان کرد: ولادت امام محمدباقر(ع)، شهادت امام علی‌النقی(ع)، ولادت امام جوادالائمه(ع)، لیله‌الرغائب، ولادت امیرالمومنین(ع)، مبعث رسول اکرم(ص) و وفات حضرت زینب(س) از مناسبت‌های ماه رجب است که نشان‌دهنده پر فضیلتی و با برکتی این ماه است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۱۷
مکتب الشهداء


منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب، اظهار کرد: ماه رجب یکی از چهار ماه حرام سال است که در زمان جاهلیت نیز به این ماه احترام می‌گذاشتند و از جنگ و خونریزی پرهیز می‌کردند.

 

وی با بیان اینکه در ماه رجب می‌توانیم به خودسازی بپردازیم و به خدا نزدیک‌تر شویم، افزود: شب زنده‌داری، ادعیه روزانه، اذکار، روزه گرفتن و ذکر لااله‌الا الله، ذکر توحید و ... برای رسیدن به نورانیت و قرب به خداوند بسیار سفارش شده است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به ایام 13، 14 و 15 رجب که به ایام‌البیض و مراسم معنوی اعتکاف معروف است، گفت: در این 3 روز معتکفین خود را به خدا نزدیکتر می‌کنند و از همه تعلقات دنیوی چشم می‌پوشند تا به خدا برسند.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا همچون سنوات گذشته اعتکاف را به نحو بهتری در این شهرستان برگزار می‌کند، تصریح کرد: به دلیل استقبال چشم‌گیر مردم و به خصوص جوانان امسال ۱۵ مسجد در شهرستان صومعه سرا میزبان مراسم معنوی اعتکاف هستند.

 

وی با بیان اینکه در شهر صومعه‌سرا سال گذشته چهار مسجد میزبان معتکفین بود اما امسال یک مسجد به آن اضافه شده است، خاطرنشان کرد: مسجد جامع، ولیعصر(عج)، امام حسین(علیه‌السلام)، جامع و ولی‌عصرعربان، مسجد شهرک امام خمینی(ره)، مسجد دانشکده تربیت دبیر، مسجد جامع تولم شهر، مسجد نوخاله اکبری و نوخاله جعفری، مسجد جامع گوراب زرمیخ، مسجد جامع طاهرگوراب، مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر، مسجد شیخ محله و مسجد جامع اباتر مساجد میزبان اعتکاف هستند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه مسجد ولیعصر عربان امسال برای اولین بار پذیرای معتکفین است، اظهار کرد: در این مسجد فقط برادران می‌توانند ثبت نام کنند.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه سال گذشته 650 نفر معتکف در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال به دلیل تعطیلی دانش‌آموزان و دانشجویان پذیرای معتکفین بیشتری نسبت به سال گذشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌‌ای در مساجد توسط ائمه جماعات برگزار می‌شود، گفت: امام جماعت مسجد باید ضمن حضور حداکثری در مراسم معنوی اعتکاف پاسخگوی معتکفین باشد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۵۷
مکتب الشهداء


نعمتی، مسئول بسیج هنرمندان صومعه‌سرا ظهر امروز(21فروردین) در نشست صمیمی با فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: بسیج هنرمندان این شهرستان دارای 187 نفر عضو است که از این تعداد 110 نفر فعال هستند.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری حلقات صالحین در بسیج هنرمندان بسیار فعال است، افزود: حلقات صالحین همراه با آموزش خوشنویسی و صنایع دستی می‌باشد که جزء برترین حلقات در سطح کشور است.

 

مسئول بسیج هنرمندان صومعه‌سرا با بیان اینکه در جشنواره عکس، خوشنویسی و ... در سطح استان مقام‌های برتر را کسب نموده‌ایم، گفت: بسیج هنرمندان مسیری را انتخاب کرده که خوشایند هنرمندان و اهداف سازمان بسیج مستضعفین می‌باشد.

 

نعمتی تصریح کرد: در نظر داریم در هفته‌های آتی کارگاه عکس توسط عکاس برتر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

 

فعالیت 62 کانون فرهنگی هنری در صومعه‌سرا

در ادامه سیدمحمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: یکی از مهمرتین سیاست‌های این اداره همدلی بین همه افرادی که به نظام عشق می‌ورزند است.

 

وی با بیان اینکه ملاک اصلی ما برای کارفوق، استفاده از هنرمندان شهرستان است، اظهار کرد: کسانی که هدفشان اعتلای نظام و سربلندی ملت و کشور است برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه بیشتر کار ما بر روی نوجوانان و جوانان و بها دادن به این قشر از جامعه است، افزود: افزایش انگیزه در این قشر از جامعه تاثیر بسزایی در جبهه فرهنگی دارد.

 

رزمگیر با بیان اینکه نهالی که می‌کاریم باید نهال ایمان و اعتقاد و تقوا باشد، گفت: به همت همکاران اداره فرهنگ امروز 62 کانون فرهنگی هنری در دورترین نقاط این شهر و در روستاها مشغول به فعالیت هستند.

 

وی تصریح کرد: کسانی می‌توانند ماندگار شوند که فاصله حرف تا عملشان بسیار کم باشد.

 

هنرمندان نگاه تربیت محور داشته باشند

در ادامه حجت‌الاسلام صدیق، مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: هنرمندان افسران جنگ نرم هستند و در زمینه تربیتی نیاز است که به سپاه و بسیج کمک رسانی کنند.

 

وی با بیان اینکه در بدنه جامعه نگاه تربیتی کمتر دیده می‌شود، اظهار کرد: هنرمندان باید نگاه تربیت محور داشته باشند تا به موفقیت بیشتری دست یابند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۵۰
مکتب الشهداء