حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

* صدودوازدهمین شماره از نشریه خط حزب‌الله در هفته‌ی سوم از آذرماه ۱۳۹۶ منتشر شد.

* سخن هفته‌ این شماره از نشریه با عنوان «راز وعده‌های صادق» به این سؤال پاسخ می‌دهد که رهبر انقلاب از چه طریق و چگونه در جریان مسائل کشور قرار می‌گیرند؟ در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: هنوز ساعاتی از صحبت‌های رهبر انقلاب در جمع نیروی دریایی(مهرماه ۹۴) نگذشته بود که رفتار سعودی‌ها در ماجرای کشتار مظلومانه‌ی منا تغییر کرد. زیرا آن‌ها می‌دانستند تهدید به برخورد «سخت و خشن» که از سوی رهبر ایران صورت گرفته، یک تعارف نیست. سؤال آن است که چرا دشمن از تهدید رهبر انقلاب رفتارش را تغییر داده و می‌دهد؟ جواب آن یک چیز است: آن‌ها تجربه کرده‌اند که اگر از سوی رهبر انقلاب حرفی زده می‌شود؛ آن حرف حتما عملی می‌شود. آن تهدید، آن وعده، "وعده‌ی صادق" است. طبعا کسی هم می‌تواند وعده‌ی صادق و راست بدهد که جدا از خصلت‌های فردی و ایمان‌ به وعده‌های الهی، هم بر امکانات و توانایی‌های مجموعه‌ی تحت امرش اشراف داشته باشد و هم از توانمندی و وضعیت رقیبش اطلاع کافی.

* گزارش هفته‌‌ی این شماره از نشریه نیز به این پرسش پاسخ داده است که چرا تصمیم ترامپ درباره‌ی "قدس شریف" نشانه‌ی عجز آمریکا است؟

* در بخش احکام شرعی نیز، جدیدترین استفتاء رهبر انقلاب درباره‌ی «احکام خرید و فروش» منتشر شده است.

* بنده با شما پیش خدا احتجاج خواهم کرد، خطرناک‌تر از تحجر مذهبی، تحجر سیاسی است، به‌طور جدی به کارهای فکری و فرهنگىِ عمیق بپردازید، مردها باید ضرورت‌های همسر خود را درک کنند، هرکسی بیشتر به مردم خدمت کند به ریاست سزاوارتر است، نتیجه نهایی اعلامیه‌ی ترامپ تضعیف امنیت اسرائیل است، پایه مشروعیت نظام، عدالت است، رژیم صهیونیستی ضربه فنی شد و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

* صدودوازدهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید محمد شهسواری تقدیم شده ‌است.

* نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 
برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

 
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/weekly/files/150/WEB-%2822%29-1.jpg

http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۳
مکتب الشهداء


همایش استانی «میرزا کوچک خان» با حضور سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار صومعه‌سرا، فرماندار فومن و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و عموم مردم در مجتمع فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برگزار شد.

 

لزوم بازنگری علت شکست نهضت سردار جنگل

سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در این همایش با بیان اینکه این شهرستان مهد علم، هنر و فرهیختگان است، اظهار کرد: هنرمندان این شهرستان از توانمندی‌هایشان به خوبی برای پر کردن اوقات فراغت و یادگاری گذاشتن از خود تلاش می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه تاریخ فرهنگ و بزرگان کشور همیش هباید مورد مطالعه و تحقیق قرار گیرد، افزود: برای مردان بزرگ هیچ بن‌بستی وجود ندارد زیرا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میرزا کوچک خان از افتخارات شمال کشور است، گفت: ارشاد اسلامی باید کسانی را که تاریخ ملت را می‌نویسند شناسایی کند تا کارهای خوبی در کشور صورت بگیرد.

 

دلخوش با اشاره به اینکه امروز یادآوری میرزا و مبارزاتش نباید برای ما مهم باشد بلکه باید علت شکست نهضت جنگل مهم باشد، تصریح کرد: میرزا در دفاع از ناموس؛ ملت و در مبارزه با دشمنان اسلام و کشور خوب برخورد کرد اما با تمام این وجود نهضتش شکست خورد.

 

سهم خواهی‌های نادرست سبب شکست نهضت جنگل شد

وی با بیان اینکه زمانی که میرزا با دشمنان خارجی می‌جنگید برای خود چیزی نخواست، حتی در کوه ها  جان خود را ازدست داد، خاطرنشان کرد: سهم خواهی‌های نادرست سبب شکست نهضت جنگل شد.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نباید به سمت تضعیف شدن پیش رود، اظهار کرد: نقاط ضعف را باید بررسی کرد تا نهضت جمهوری اسلامی دچار شکست نشود.

 

دلخوش با بیان اینکه امروز کشور ما بیش از 300 هزار شهید در عرصه‌های مختلف تقدیم انقلاب کرده است که بخش اعظم آن پابرهنه‌ها هستند، افزود: مدافعان حرم در مبارزه با داعش عزاران کیلومتر فراتر از مرزها می‌جنگند تا دشمن را از سرچشمه نابود کنند و جان هزاران مسلمان و ایرانی را نجات دهند.

 

وی با بیان اینکه امروز باید علاوه بر یاد و خاطره میرزا، حواسمان را در کشور جمع کنیم که با این همه مبارزه و شهید نباید کاری کنیم جمهوری ما دچار شکست شود، گفت: باید از فضای مجازی به درستی استفاده شود و نباید خادمین این نظام مورد هجمه قرار بگیرند.

 

اگر امروز از نظام، انقلاب و شهدا درست دفاع نکنیم سرانجام انقلاب ما مانند میرزا می شود

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، خود در جمع زلزله‌زدگان کرمانشاه حضور پیدا کردند اما عده‌ای خود فروخته در فضای مجازی اقدام به توهین به برهبر انقلاب می‌کنند، تصریح کرد: اگر امروز از نظام، انقلاب و شهدا درست دفاع نکنیم سرانجام انقلاب ما مانند میرزا می شود.

 

دلخوش با بیان اینکه خون شهدا، محرومیت و مظلومیت مردم و موقعیت جهانی اسلامی سبب شد ک ما به این جایگاه ها دست یابیم، خاطرنشان کرد: در مسائل کشور باید تحقیقی کار کنیم و نباید اگر در گوشه‌ای از کشور ضعفی وجود دارد به کل خادمین نظام نسبت دهیم.

 

معرفی هر چه بیشتر میرزا کوچک خان به نسل امروز هدف برگزاری این همایش است

مهندس علی فتح‌اللهی، فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه از یک و نیم ماه گذشته تمام برنامه‌ریزی‌های برگزاری این همایش استانی انجام شده است، اظهار کرد: ما به بزرگانی که روحیه استکبارستیزی دارند و زیر بار حرف زور دشمن نمی‌روند افتخار می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه هدف از اجرای همایش میرزاکوچک خان، معرفی هر چه بیشتر این مبارز که خواستگاه اصلی وی در این منطقه است، می‌باشد، افزود: میرزا کوچک در دوران خفقان سیاسی و اجتماعی قیام کرد و با ظلم و ستم آن دوران به مبارزه پرداخت که باید دلیل ماندگاری آن برای جامعه تبیین و تشریح شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه باید تفکرات، اهداف و آرمان میرزا کوچک جنگلی احیا، تبیین و به جامعه انتقال یابد، گفت: امروز گیلان و صومعه‌سرا بنام میرزا کوچک به خود می‌بالند.

 

رونمایی از کارت پستال یکی از یاران میرزا کوچک

در این همایش از کارت پستال یکی از یاران میرزا به نام کاظم مژدهی رونمایی شد، کاظم مژدهی مشروطه خواه و از یاران میرزا بود، بعد از شهادت میرزا به کارهای خیر رو آورد و اولین پرورشگاه خصوصی در رشت در ایران را پایه ریزی و افتتاح کرد.

 

گفتنی است، اجرای موسیقی سنتی، اجرای نمایش میرزا کوچک،‌ اهدای جوایز، شعرخوانی توسط شاعران به نام استان و شهرستان از جمله برنامه‌های جانبی این همایش استانی بود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۶ ، ۰۷:۴۰
مکتب الشهداء

نمایشگاه آثار و اسناد میرزا کوچک جنگلی همزمان با اجرای همایش استانی این مبارز در نگارخانه عباسیه کهن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برپا شد.

 

 

مهران اشراقی، مجموعه‌دار تمبر و اسناد تاریخی گیلان در این راستا اظهار کرد: سی و چهار تابلو و 66 قاب که گوشه و چکیده‌ای از اسناد و مدارک نهضت جنگل که برگرفته از راهبردهای نظمیه شهر رشت از سال 1294 تا 1300 جمع‌آوری شده، روزنامه‌های جنگل، قسمتی از تمبرهایی که مربوط به همان دوران است، پاکت‌نامه‌ها و تلگرف‌نامه‌هایی که سنسور شده و یک سری از اسناد و مدارک که مربوط به نهضت جنگل است را برای دید عموم قرار دادیم.

 

وی با بیان اینکه به عنوان یک مجموعه‌دار بخش خصوصی برای سومین باری است که در صومعه‌سرا این نمایشگاه را با همکاری اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برپا می‌کنم، افزود: بیش از یکصد نمایشگاه در سطح استان و کشور برگزار کرده‌ام.

 

مسئول فعالیت‌های نمایشگاه اسناد نهضت جنگل گفت: در قسمتی از این نمایشگاه کتاب‌هایی که در رابطه با میرزاکوچک جنگلی تا به امروز منتشر شده را به نمایش گذاشته‌ام.

 

اشراقی با بیان اینکه در این نمایشگاه اعلان‌ها، اخطارنامه‌ها و برگه‌های اعلامیه‌ای که از دولت و نهضت جنگل به مردم داده می‌شد را هم به نمایش گذاشته‌ایم، تصریح کرد: این نمایشگاه باید در مدت چند روزه برپا شود تا مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گیرد ولی با توجه به امکانات یکروزه برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مجموعه‌داری را از سال 1358 با مجموعه تمبر شروع کردم، خاطرنشان کرد: از سال 1370 مجموعه تمبر، سکه و مدال و اسناد را در کار خودم ادامه دادم.

 

مجموعه‌دار تمبر و اسناد تاریخی گیلان اظهار کرد: بیش از نیمی از نمایشگاه‌های من در رابطه با اسناد و مدارک نهضت جنگل، دست‌خط‌ها و پاکت‌نامه‌های استان گیلان و اسناد ازدواج و عقدنامه‌ها است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۶ ، ۰۷:۳۶
مکتب الشهداء
* در سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام صادق(ع) خط حزب‌الله در هفته‌ی سوم از آذرماه ۱۳۹۶ به شماره صدویازدهم خود رسید.

* به گزارش خط حزب‌الله، در یادداشت شماره‌ی گذشته‌ی خط حزب‌الله با عنوان» گفتمان انقلاب را غلبه دهید»، به چرایی اهمیت این موضوع از نظر رهبر انقلاب پرداخته شد. اما ممکن است این سؤال مطرح شود که چگونه می‌توان این موضوع را انجام داد؟ به‌همین دلیل، در این شماره، ۲۰ توصیه‌ی کاربردی رهبر انقلاب به دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی برای چگونگی تحقق» گفتمان انقلاب اسلامی» منتشر می‌شود.

* سخن هفته‌ این شماره از نشریه به‌مناسبت هفته‌ی وحدت با عنوان «راهبرد وحدت یا تفرقه؛ کدام یک پیروز است؟» به بررسی این دو راهبرد می‌پردازد. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: «امروز دو اراده در این منطقه با یکدیگر در تعارضند: یک اراده، اراده‌ی وحدت است؛ یک اراده، اراده‌ی تفرقه است. اراده‌ی وحدت، متعلّق به مؤمنین است؛ فریاد اتّحاد و اجتماع مسلمین از حنجره‌های بااخلاص بلند است و مسلمان‌ها را دعوت می‌کنند به اینکه به مشترکاتشان توجّه بکنند.»(۱۳۹۵/۰۹/۲۷) برعکس، «[اگر] شما امروز نگاه کنید به اظهاراتی که از مستکبرین و متصرّفین فضاهای حیاتی ملّت‌ها سر می‌زند، می‌بینید که دعوت به تفرقه است؛ از قدیم، به سیاست انگلیسی‌ها گفته می‌شد سیاستِ تفرقه بینداز و آقایی کن؛ فَرِّق تَسُد، آقایی کن به برکت تفرقه انداختن؛ آن‌‌و‌قتی که انگلیس قدرتی داشت، این سیاست آنها بود؛ امروز هم این سیاست را قدرتمندان امروز مادّی دنیا دارند.»(۱۳۹۵/۰۹/۲۷)

* در بخش عکس‌نوشت نیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، از قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در مسابقات جهانی آمریکا و همچنین اقدام آقای علیرضا کریمی، کشتی‌گیر کشورمان برای عدم مواجهه با نماینده‌ی رژیم صهیونیستی در مسابقات لهستان، قدردانی نمودند.

* در بخش احکام شرعی نیز، جدیدترین استفتائات رهبر انقلاب درباره احکام خمس‌ منتشر شده است.

* امت واحده اسلامی، آرزوی بزرگ اسلام است، آمادگی خود را در مواجهه با دشمنان اسلام حفظ کنید، قصه خوب سازنده شخصیت کودک است، علل پیروزی انقلاب اقبال مردم به مسجد است، اسلام بنایش بر برادری است و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

* صدویازدهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پر فتوج شهید غلامعلی پیچک تقدیم شده ‌است.

* نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 
برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/weekly/files/149/WEB-%2821%29-1.jpg

http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۶ ، ۰۷:۵۷
مکتب الشهداء

به گزارش حزب‌الله سایبر صومعه سرا، مراسم هفتگی هیئت فاطمیون این شهرستان مقارن با شام ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) شده است.

مراسم هفتگی هیئت مذکور که با نام #رفقای_چهارشنبه_ها برگزار می‌شود، این هفته همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مولودی‌خوانی برادران حاج محمود یوسف‌زاده و حاج مهدی اخوان، ساعت 20 روز چهارشنبه مورخ 15 آذر 1396 واقع در کوچه شهربانی روبروی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ساختمان انصارالحسین(ع) حسینیه هیئت فاطمیون برگزار می‌شود.



http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۰
مکتب الشهداء


رحمت آذرافروز، سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های وحدت‌آفرین انقلاب و تجدید وحدت و انسجام مسلمانان است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تلاش دارند با ایجاد تفرقه و از بین بردن انسجام و وحدت بین مسلمانان به اهداف پلید خود دست یابند، افزود: امت اسلامی در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همبستگی است.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا، امروز بزرگترین هراس دشمنان اسلام را وحدت میان امت اسلامی دانست و گفت: مسلمانان باید برای مقابله با دشمنان اسلام از جمله رژیم صهیونیستی وحدت خود را حفظ کرده و با هوشیاری از محقق شدن نقشه های شوم غربی ها جلوگیری کنند.

 

آذرافروز با بیان اینکه همزمان با هفته وحدت ویژه‌برنامه‌هایی توسط تبلیغات اسلامی این شهرستان برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: بیش از 100 مسجد و 20 هیئت مذهبی صومعه‌سرا میزبان برگزاری جشن میلاد حضرت محمد مصطفی(صلی‌الله‌علیه‌وآله وسلم) و امام صادق(علیه‌السلام) است.

 

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته وحدت 80 مبلغ و ۳۰ مداح به مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان اعزام می‌شوند.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه به مناسبت هفته وحدت 30 گفتمان دینی در مساجد و مدارس شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی توسط مساجد، چراغانی میادین اصلی شهر از جمله برنامه‌های هفته وحدت در صومعه‌سرا است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۶ ، ۰۷:۴۴
مکتب الشهداء


عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر ترویج فرهنگ الهی قرآن کریم در سطح جامعه تاکید دارند، اظهار کرد: منویات رهبر فرزانه انقلاب در راستای تحقق نهضت تربیت و آموزش 10 میلیون قاری و حافظ قرآن کریم در سطح جامعه اسلامی در راس تمامی برنامه‌های فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه قرار دارد.

 

وی افزود: طرح تربیت حافظان قرآن کریم براساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10میلیون حافظ قرآن کریم از اوایل تیرماه سال 91 برای ترویج فرهنگ حفظ قرآن در بین جوانان و نوجوانان کشور آغاز شد.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با اشاره به فعالیت این اداره در حوزه قرآنی، گفت: طرح تربیت حفظ و قاریان قرآن کریم در این شهرستان توسط فرهنگی اجتماعی اداره بیش از 900 نفر است.

 

خادم‌شریف با بیان اینکه ایجاد موقوفات قرآنی در شهرستان توسط خیرین موقوفه سیاه اسطلخ واقف سیدهادی جعفری است، تصریح کرد: هر ساله تعداد زیادی از مربیان قرآنی زمانی که به سطحی از حفظ می‌رسند به دوره‌های آموزشی تربیت مربی به قم اعزام می‌شوند.

 

وی، دوره‌های آموزشی، آماده سازی و اعزام منتخبین مسابقات استانی و کشوری را از دیگر برنامه‌های قرآنی این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن هر ساله در اماکن متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه آیین ترتیل خوانی و جزءخوانی قرآن کریم و جلسات قرائت و تفسیر قرآن در اماکن متبرکه شهرستان اجرا می‌شود، اظهار کرد: مسابقات مفاهیم قرآن کریم و اضافه شدن رشته‌های قرآنی دیگر مانند دعاخوانی، مفاهیم و مدیحه سرایی از دیگر برنامه‌های این نهاد در حوزه قرآنی است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۶ ، ۰۷:۴۲
مکتب الشهداء

به گزارش حزب‌الله سایبر صومعه سرا، مراسم هفتگی هیئت فاطمیون این شهرستان مقارن با جشن امامت امام زمان(عج) و جشن پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر حاکمیت داعش شده است.

مراسم هفتگی هیئت مذکور که با نام #رفقای_چهارشنبه_ها برگزار می‌شود، این هفته همراه با سخنرانی سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی جانشین لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان و مولودی‌خوانی برادران حاج محمود یوسف‌زاده و حاج مهدی اخوان، ساعت 20 روز چهارشنبه مورخ 8 آذر 1396 واقع در کوچه شهربانی روبروی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ساختمان انصارالحسین(ع) حسینیه هیئت فاطمیون برگزار می‌شود.




http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۶ ، ۰۷:۱۴
مکتب الشهداء


رحمت آذرافروز، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با نهم ربیع الاول آغاز امامت ولی عصر (عج)، جشن‌ به امامت رسیدن در مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه 30 مبلغ طرح هجرت و مستقر برای این روز به مساجد و هیئات مذهبی اعزام می‌شود، افزود: این روز فرصتی دوباره برای بستن عهد و پیمان مومنان با مولایشان امام زمان (عج) است و مبلغان در راستای چگونگی انتظار و منتظر واقعی سخنرانی خواهند کرد.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: برنامه‌های شعرخوانی در وصف امام زمان (عج) توسط شعرای شهرستان و مدیحه‌سرایی و سخنرانی از جمله برنامه‌های این جشن‌ها است.

 

آذرافروز، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، چراغانی میادین شهر و مسابقات فرهنگی و مذهبی در سطح مساجد را از دیگر برنامه‌های این روز دانست و تصریح کرد: شیعیان آن حضرت باید در عصر غیبت، اعتقاد به وجود مبارک آن حضرت، تقوا و دین داری را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: منتظر واقعی کسی است که در هر لحظه از زندگی خود امام زمان(عج) را حاضر و ناظر بر خود احساس کرده و برای تحقق اهداف ایشان تلاش کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۶ ، ۰۷:۴۸
مکتب الشهداء


اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان صومعه‌سرا با عنوان شکوه مقاومت با حضور قشرهای مختلف بسیج شامل یگان‌های بسیج ادارات، فرهنگیان، محلات در قالب گروه‌های برادر و خواهر شهرستان در میدان بسیج صومعه‌سرا همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی، سخنرانی و مدیحه سرایی برگزار شد.

 

جوانان بسیجی از ساعات اولیه صبح با لباس‌های فرم و یکدست در این اجتماع حضور پیدا کرده بودند و به صورت یک صدا شعار « با ولایت زنده‌ایم، تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم» را سر می‌دادند.

 

از صحنه‌های جذاب این تجمع حضور کودکان مهدکودک قرآنی حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا بود که با شعار « کلنا عباسک یا زینب» وارد این همایش شدند و با درد دست داشتن پرچم ایران و سید الشهدا( علیه‌السلام) و بستن سر بند در ردیف نخست قرار گرفتند.

 

بسیج یک تفکر است که باید در بطن جامعه وجود داشته باشد

نرگس هوشیار، یکی از خواهران بسیجی در این مراسم اظهار کرد: برچیده شدن شجره خبیثه داعش به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان را به همه ملت مسلمان جهان تبریک می‌گویم.

 

وی با بیان اینکه از زمان بدو تاسیس بسیج تا کنون هر زمان بسیج وارد عرصه‌ای شده در آنجا شاهد پیروزی‌های پی در پی بوده‌ایم، افزود: بسیج یک تفکر است که باید در همه نهادها و دستگاه‌های اداری و بطن جامعه وجود داشته باشد.

 

این خواهر بسیجی با بیان اینکه حضرت امام (ره) به بسیجی بودن خود افتخار می کرد، گفت: ارزشی ترین، حزب اللهی ترین، دغدغه مندترین، ولایی ترین نیروها از تمام اقشار جامعه در شجره طیبه بسیج حضور دارد.

 

 

یک بسیجی هیچگاه از آرمان‌های انقلاب و نظام خود عقب نشینی نخواهد کرد

شیوا بشاش، یکی دیگر از خواهران بسیجی با بیان اینکه بسیج در هشت سال دفاع مقدس به خوبی ظاهر شد، تصریح کرد: بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان از جمله نقش‌های  بسیج و بسیجیان است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز همزمان با سراسر کشور در اجتماع با شکوه بسیجیان حضور پیدا کرده‌ایم تا به دشمن نشان دهیم یک بسیجی هیچگاه از آرمان‌های انقلاب و نظام خود عقب نشینی نخواهد کرد.

 

این خواهر بسیجی با بیان اینکه در سایه تلاش بسیجیان و ترویج فرهنگ بسیجی در فرا مرزهای کشورمان است که دشمنان در باتلاق کشورهای اسلامی گرفتار شده است، اظهار کرد: بسیج، یادگار ماندگار امام راحل است و امروز با هدایت مقام معظم رهبری، پوینده تر از همیشه در مسیر تعالی انقلاب و حراست از کشور تلاش می کند.

 

امروز تفکر بسیج و بسیجی مرزهای جغرافیایی را یکی پس از دیگری در نوردیده است

محمد سبحانی، یکی از دانش‌آموزان بسیجی با بیان اینکه امروز اقتدار خود را به جهانیان ثابت کردیم، افزود: بسیج همیشه و در همه جا آماده خدمت به مردم و ملت ایران و مسلمانان جهان است.

 

وی با بیان اینکه امروز بسیج با شور و آگاهی تمام به مقام معظم رهبری لبیک گفته و در تمام صحنه‌ها حضور دارد و آماده ایثار و فداکاری است، گفت: امروز تفکر بسیج و بسیجی جهانی شده و مرزهای جغرافیایی را یکی پس از دیگری در نوردیده و بیداری اسلامی را در نقاط مختلف جهان رقم زده که سبب وهم و ترس دشمن شده است.

 

این دانش آموز بسیجی با بیان اینکه امروز بسیج انقلاب اسلامی آماده‌تر از هر زمان دیگر در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کند، تصریح کرد: الگوی بسیج جمهوری اسلامی ایران امروز در سوریه، عراق و یمن شکل گرفته و در برابر دشمنان استفاده می‌شود.

 

گفتنی است؛ در این مراسم با شکوه از بسیجیان برتر شهرستان صومعه‌سرا توسط فرماندهی سپاه ناحیه صومعه‌سرا و جمعی از مسئولان تجلیل به عمل آمد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۶ ، ۰۷:۵۰
مکتب الشهداء