حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

 

*دویست‌ویازدهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «راز حمایت رهبر» منتشر شد.

*به گزارش خط حزب‌الله، درست کمتر از ۲۴ ساعت از شروع آشوب‌های خیابانی اشرار، پس از طرح سهمیه‌بندی بنزین رهبر انقلاب از مصوبه‌ی سران قوا حمایت کردند. این موضوع با واکنش‌هایی در فضای عمومی کشور رو به رو شد. به همین مناسبت خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی این‌ شماره‌ی خود به بازخوانی و تحلیل این بیانات پرداخته است.
 
*همچنین با توجه به دیدار رهبر انقلاب با تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی که در روز سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، نشریه‌ی خط حزب‌الله فرازهای مهم این دیدار را در قالب اطلاع‌نگاشت مرور کرده است.
 
*دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله که مطالعه‌ی آنها به خوانندگان گرامی توصیه ‌می‌شود:
عدالتخواهی پشتوانه می‌خواهد و آن شما جوانان هستید / اصول عدالتخواهی
علاج مسائل کشور بر راه انقلابی است / اخلاق انقلابی گری
بازداشتگاه کاخ‌ سفید! / خاطرات رهبری
در دوران پهلوی، مردم هیچ بودند! / خاندان ویرانی
رمز پیروزی وحدت کلمه است/ کلام امام
از فرصتِ زودگذر حدّاکثر استفاده را بکنید و برای مردم کار کنید/ شرح حدیث
امیرالمؤمنین در برابر خوارج در نهایت صلابت ایستاد/ نهج البلاغه
وقتی یک مجموعه علاقمند و دلسوز، روی کاری متمرکز شوند.../ روایت پیشرفت
افزایش قیمت بنزین موجب افزایش قیمت اجناس نشود / مطالبه رهبری
مشی امام هم همینجور بود / عکس نوشت
۲۰ سال فرصت داریم / خانواده ایرانی
حزب اللَّهی‌ها اگر نبودند شکست مى‌خوردیم/ حزب الله این است
 
*طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله و به برکت خون شهدا شماره این هفته به ارواح طیبه شهدای آشوب‌های اخیر خصوصاً شهید مرتضی ابراهیمی تقدیم می‌شود.

*نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
   دریافت «خط حزب‌الله» نسخه‌ی مطالعه | دریافت نسخه‌ی چاپ

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۳:۵۸
مکتب الشهداء

 

معصومه آب‌بند با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج یک نهاد مقدس و همزاد انقلاب برای تشکیل حکومت اسلامی و آخرین فرایند ما رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا افزود: امسال ۴۰ سال از تاسیس شجره طیبه بسیج به دستان پر برکت امام خمینی(ره) می‌گذرد و خوشبختانه این الگوی موفق و موثر در تمام ممالک اسلامی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی گفت: خط قرمز بسیج، ولایت فقیه، انقلاب و اسلام است که همه گروه‌ها باید با حضور در بسیج و با نگاه انقلابی و جهادی برای مردم تلاش کنیم.

آب‌بند با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج جامعه زنان این شهرستان ویژه برنامه‌هایی را در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران برگزار می‌کند، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای زن در مسجد جامع طاهرگوراب، حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه، نشست بصیرتی، اردوی جهادی، جشن چهل سالگی بسیج و جشنواره غذا از جمله برنامه‌ها است.

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اردوی زیارتی، دیدار با خانواده شهدای بسیجی، مسابقات علمی، فرهنگی، ورزشی و تقدیر از بسیجیان توانمند و نخبه از دیگر برنامه‌های ما است.

وی با بیان اینکه بسیج میوه درخت انقلاب به شمار می‌رود اظهار کرد: برای اثبات حقانیت و داشتن کشوری مستقل و تنها راه نجات کشور این است که تفکر بسیجی را حفظ کنیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۸ ، ۰۸:۲۸
مکتب الشهداء

 

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا ظهر امروز(جمعه، 24آبان) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک ولادت پیامبر نور و رحمت امام صادق(ع) اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) منادی وحدت بود و درسیره پیغمبر اسلام، رنگ و نژاد و قوم و قبیله و زبان و ملیت ارزشش را از دست داده و تنها پیوند مکتبی، دینی واخلاق است که همه ملت‌ها را با هر رنگ و نژاد و زبان تحت یک پرچم قرار می‌دهد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها از انقلاب اسلامی که منادی وحدت مسلمانان است ضربه خورده و تمام تلاششان راه‌اندازی جنگ شیعه وسنی و عرب و عجم است.

 

وی گفت: در عراق خیلی زود مردم فهمیدند که دست بیگانگان در ایجاد آشوب و شرارت و اختلاف در کار است و دولت هم بر اوضاع مسلط، آرامش در شهرهای مختلف برقرار و زمینه حضور مجدد زائران به عتبات عالیات فراهم شده است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: مردم شریف و فهیم ایران اسلامی که همیشه مورد کینه و خصومت دشمنان و استکبار قرار دارند متوجه هستند که در مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی نباید اجازه سواستفاده به دشمنان و بدخواهان بدهند، زیرا هیچ نعمتی در یک جامعه ارزشمندتر از امنیت و آرامش نیست.

 

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی قرار داریم، جریانات و جناح‌های سیاسی، احزاب و افراد باید از هر گونه رفتارها و سخنان تنش‌زا پرهیز کنند.

 

وی اظهار کرد: در مسئله سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین که مدتها در دولت و مجلس مطرح بود و کارشناسان، نظرات کارشناسی می‌دادند و با رعایت همه جوانب، اعلام افزایش قیمت کردند اما خواسته ما از دولت و مجریان امر اینست که با توجه به فشار اقتصادی مردم بیایند در رسانه عمومی، جوانب امر را توضیح دهند و مردم شریف را نسبت به ابعاد مختلف و جوانب مثبت و منفی آن آگاه کنند و در اجرای این مصوبه تلاش کنند که دقیق و صحیح اجرا شود.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه دولت باید نظارت کافی بر نحوه اجرا داشته باشد و مانع گرانی بی‌رویه خدمات و کالاها شود و این امر باید برای مردم تضمین داده شود، افزود: متاسفانه تا بحال مصوبات دستگاه‌های قانونی، ضمانت اجرایی کمی داشته است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا گفت:مردم شریف حق دارند بدانند اگر بنزین گران شد منابع مالی حاصل از درآمد آن در چه جاهایی مصرف می‌شود و اثرات مثبت آن را در معیشت خود و جامعه احساس کنند.

 

وی تصریح کرد: از دستگاه قضایی هم که به خوبی و با متانت وارد صحنه شده و در مقابله با مفاسد و مفسدان اقتصادی اقدامات مثبت و ارزشمندی انجام داده و برای مردم امیدواری ایجاد کرده می‌خواهیم که نه جوسازی‌ها باعث دلسردی و سستی در اقدامات بزرگشان شود و نه سختی و موانع کار باعث شود از ادامه انجام وظیفه‌شان باز بمانند، خصوصا در این مسئله نظارت و کنترل را بیشتر کنند تا آثار این اقدام در زندگی مردم نمود و ظهور پیدا کند.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، خاطرنشان کرد: متاسفانه سرانه مطالعه کتاب در میان مردم و جوانان بسیار پایین است و اصلا مطالعه و کتاب را مردم در سبد زندگی خود قرار نمی‌دهند که این موضوع با ارزش‌های دینی و انقلابیمان جور در نمی‌آید.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه در آستانه هفته مبارک بسیج قرار داریم، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که روز به روز در حال گسترش و نظام و انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی به وجود آمده است و تنها راه استمرار و تضمین بقای نظام جمهوری اسلامی، تفکر و فرهنگ و رفتار و حرکت بسیجی در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه هر زمانی‌که تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه کمرنگ شود دشمنان به ما ضربه زدند و سواستفاده کردند، افزود: خدمت بی‌توقع و بی‌منت، دلسوزی و تواضع و فروتنی، در فکر اصلاح و هدایت افراد بودن نشات گرفته از تفکر بسیجی است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه یک جوان بسیجی مطالعه، ارتباط با کتاب و تحقیق و پژوهش را باید به دنبال خود داشته باشد، گفت: سازمان بسیج نسبت به نیروهای بسیجی، پایگاه‎های مقاومت، کانون‌های فرهنگی، ترغیب و تشویق به مطالعه و کتاب را در اوئلویت کارشان قرار دهند و ستاد نماز جمعه این آمادگی را دارد در روزهای جمعه نمایشگاه کتاب برپا کند و همکاری لازم را داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۸ ، ۱۸:۲۸
مکتب الشهداء

 

 

*دویست‌ودهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «شدید با پیمان‌شکنان» منتشر شد.
 
*به گزارش خط حزب‌الله، بمناسبت میلاد پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)، خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی این شماره‌ی خود به الگوی برخورد ایشان با دشمنان و دوستان با توجه به بیانات رهبر انقلاب پرداخته است. در بخشی از این متن چنین می‌خوانیم: «آن بزرگوار، نه فقط در گفتار خود، بلکه در رفتار خود، در هیأت زندگی خود، در چگونگی معاشرت خود با مردم و با خانواده، در برخوردش با دوستان، در معامله‌اش با دشمنان و بیگانگان، در رفتارش با ضعفا و با اقویا، در همه چیز اسوه و الگوست.» یکی از ساحت‌هایی که رفتار پیامبر(ص) می‌تواند برای جامعه‌ی امروز ما و جهان اسلام، الگو باشد، رفتار سیاسی ایشان است. در یک نگاه کلی، رفتار و مشی سیاسی پیامبر(ص) مبتنی بر همان چیزی است که قرآن از آن تعبیر به «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» می‌کند.
 
*همچنین با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر شناخت هرچه بهتر شخصیت والای پیامبر رحمت(ص)، خط حزب‌الله هفت برش از زندگی سراسر حماسه این الگوی بشریت را در اطلاع نگاشت این شماره‌ی خود مرور کرده است.
 
*دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله که مطالعه‌ی آنها به خوانندگان گرامی توصیه می‌گردد:
اصل کار دانشجو در زمینه عدالتخواهی چیست؟ / اصول عدالتخواهی
اینها ملاک‌های انقلابی بودن است/ اخلاق انقلابی گری
یک سر این موضوع اقتصاد دست خود مردم است/ رونق تولید
دعوت به اسلام، اصلش دعوت به وحدت است/ کلام امام
دوستان واقعی خود را با دو صفت امتحان کنید/ شرح حدیث
کشور از لحاظ علمی پیشرفت نمی‌خواهد، جهش می‌خواهد/ روایت پیشرفت
دائماً نزد من نیایید و از همدیگر بدگویی کنید/ درس اخلاق
آن روز نمی‌توانستم در خانه بمانم/ خاطرات رهبری
هفته مشترک الاحترام بین مسلمین/ عکس نوشت
نظر رهبر انقلاب درباره چند همسری مردان/ خانواده ایرانی
وقتی بصیرت نبود مثل انسانی است که چشم ندارد/ حزب الله این است
 
*طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله و به برکت خون شهدا شماره این هفته به روح مطهر شهید «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان جبهه‌ی مقاومت اسلامی تقدیم می‌شود.
 
*نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 
    برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
   دریافت «خط حزب‌الله» نسخه‌ی مطالعه | دریافت نسخه‌ی چاپ


 

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۰:۰۹
مکتب الشهداء

 

سومین سالگرد شهید محمد اتابه، هفدهمین شهید استان گیلان در دفاع از حرم عقیله‌بنی‌هاشم با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و عموم مردم برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سیداسماعیل حاتمی سخنران و کربلایی حسین هادی‌پور مداح این مراسم است که پنج‌شنبه( ۲۳ آبان) ساعت ۱۴:۳۰ در مسجد جامع گوراب‌زرمیخ است.

 

گفتنی است، شهید محمد اتابه متولد سال ۱۳۶۶ در گوراب‌زرمیخ شهرستان صومعه‌سرا و ساکن رشت بود که راهی جبهه سوریه شد، امیر حسین تنها یادگار شهید محمد اتابه است.

 

پاسدار شهید محمد اتابه که تمام دوران جوانی را با عشق به ولایت و اهل بیت گذرانده بود با آغاز جنایات تکفیری‌ها در عراق و سوریه نتوانست آرام بنشیند و در قالب لشکر ۱۶ قدس گیلان عازم سوریه شد تا جان خود را فدای دفاع از حرم بی بی زینب(س) نماید و بالاخره در نهمین روز از آبان ماه سال ۱۳۹۵ در جریان نبرد در «منطقه آکادمی نظامی شهر حلب» که توسط نیروهای متحد گروه‌های تروریستی تکفیری مورد حمله واقع شده بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۸ ، ۱۱:۳۸
مکتب الشهداء

حجت‌الاسلام مرتضی اسدی با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت از ابتکارات سرنوشت‌ساز امام راحل بوده که تاکنون بخش عمده‌ای از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمن همواره برای ایجاد تفرقه بین جوامع اسلامی تلاش می‌کند افزود: هفته وحدت فرصتی برای وحدت و همدلی جهان اسلام و مسلمانان است.

 

وی گفت: ‌هفته وحدت با ایجاد انسجام و یکپارچگی بین امت اسلامی، نقطه عطفی در بین آحاد مردم جامعه در ایجاد بصیرت دینی و رشد و شکوفایی اندیشه‌های سیاسی برگرفته از فرهنگ قرآنی است.

 

حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه اسلام بر پایه وحدت امت اسلامی بنا نهاده شده است، تصریح کرد: تاکید زیادی در قرآن، حدیث و سیره پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) بر وحدت و انسجام اسلامی وجود دارد که باید همه مردم و مسئولان دست به دست هم داده و در راستای حفظ و تحکیم آن حرکت کنند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن هفته وحدت در هیات‌های مذهبی و 80 مسجد شهرستان با هدف وحدت میان مسلمانان انجام شده است و در طی هفته اجرا می‌شود.

 

وی، اعزام 20 مبلغ و 10 مبلغه و 13 روحانی مستقر و هجرت به مساجد و هیئات مذهبی، آذین‌بندی مساجد، معابر و سر درب ادارات و برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از جمله برنامه‌های هفته وحدت عنوان کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۸ ، ۱۰:۱۲
مکتب الشهداء

* دویست‌ونهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «کشور را معطل دشمن نکنید» منتشر شد.

* به گزارش خط حزب‌الله، رهبر انقلاب در دیدار روز یکشنبه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان با جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان، در بخشی از سخنان خود تنها راه برون‌رفت از مشکلات و پیشرفت کشور را مسئله رونق تولید دانستند. به همین منظور نشریه‌ی خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی خود پنج راهکار برای حل مشکلات اقتصادی را از دیدگاه رهبر انقلاب بررسی می‌کند.
 
* همچنین با توجه به اشاره‌ی رهبر انقلاب به تحریف تاریخ درباره‌ی دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران، نشریه‌ی خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت خود مصادیق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران در سال‌های نخست انقلاب را مرور کرده است.
 
* دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله که مطالعه‌ی آنها به خوانندگان گرامی توصیه می‌گردد:
عدالت‌طلبی به ساز و کار نیاز دارد / اصول عدالتخواهی
انقلابی‌نمایی غیر از انقلابی‌گری است/ اخلاق انقلابیگری
آمادگی خودتان را برای فتنه حفظ کنید / مطالبه رهبری
فضای جامعه را فضای مهربانی و حسن ظن قرار بدهیم/ درس اخلاق
تحدید نسل را جدی بگیرید / خانواده ایرانی
صراط مستقیم خودتان را نگه دارید/ حزب الله این است
فقط بیست و هشت سال /انسان ۲۵۰ ساله
سکوت علما چه دلیلی دارد؟ /خاطرات رهبری
اگر مسئولین جمهوری اسلامی ساده‌لوحی می‌کردند... /مسئله روز
باید به قدرت الهی خود اتکا کنیم /کلام امام
کتاب‌های خوب را به جوانان معرفی کنید /عکسنوشت
 
* طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله به برکت خون شهدا شماره این هفته به روح مطهر شهید محمد اسلامی‌نسب از فرماندهان موثر  در آزادسازی شهر سوسنگرد تقدیم می‌شود.

* نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 

    برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
   دریافت «خط حزب‌الله» نسخه‌ی مطالعه | دریافت نسخه‌ی چاپ


 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۸ ، ۱۱:۳۹
مکتب الشهداء

 

سیدحسن حسینی اظهار کرد: اردوی راهیان‌نور می‌تواند با پیوند دادن زندگی نسل جوان به زندگی شهدا نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و ترویج و تشویق به روحیه بسیجی، ایثار و فداکاری ایفا کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: راهیان‌نور باعث شده است که مسیر شهادت و ایثارگری همیشه زنده بماند و این راه الهی و معنوی همیشه بر روی مشتاقان باز باشد و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با شیوه زندگی و مدیریت شهدا آشنا شوند.

 

وی با اشاره به اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم در مبارزه با جنگ نرم و تضمین‌کننده حیثیت کشور و هویت و امنیت ملی است، گفت: در این راستا 245 دانش‌آموز دختر بسیجی صومعه‌سرایی صبح امروز(شنبه، 11آبان) به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

حسینی با بیان اینکه این دانش‌آموزان در قالب پنج دستگاه اتوبوس راهی مناطق نور شدند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی بازی‌دراز، سر پل ذهاب، یادمان شهدای پادگان ابوذر و یادمان شهدای مرصاد بازدید به عمل می‌آورند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی هم برای این دانش‌آموزان تعبیه شده است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۰
مکتب الشهداء

 

حجت‌الاسلاممحمدمهدی راشدی‌نوری امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا ظهر امروز(جمعه، 10آبان) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی برگزار شد با اشاره به برخی از مناسبت‌های هفته، به شرح واقعه مهم روز 13 آبان پرداخت و اظهار کرد: اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 58، پوزه ابرقدرتی آمریکا را به خاک مالید و ابهت استکباری آن را در هم شکست.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز ملت بزرگ ایران، فرزندان و جوانان انقلابی امام راحل با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، آمریکا و استکبار را در تمام نقشه‌ها و سیاست‌هایش در منطقه و جهان ناکام کرد افزود: در حالی مردم ایران و جوانان انقلابیش دهه پنجم انقلابشان را شروع کردند که آمریکا و استکبار نه تنها در میان مردم انقلابی ایران بلکه در میان سایر ملت‌های منطقه و مسلمان هیچ جایگاهی ندارند.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: در حالی جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان و ملت بزرگ ایران 13 آبان امسال را برگزار می‌کنند که آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ملت بزرگ ایران شکست خورده و در فتنه‌انگیزی میان مردم ناکام مانده است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا، دلیل ناکامی و شکست امریکا را در توطئه‌هایش، ادعای ترامپ در به هلاکت رساندن سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش در ادلب سوریه دانست و خاطرنشان کرد: ترامپ با عملیات ادعاییش خواست اذهان جهانی را نسبت به کسانی که داعش را به وجود آورده‌اند، منحرف کند و برای انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا خود را پیروز این میدان بداند اما مجلس آمریکا طرح استیضاح ترامپ را تصویب کرد و عملیات ادعایی ترامپ نتوانست جلوی استیضاح را بگیرد.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ضرورت استکیبارستیزی، اظهار کرد: ایشان فرمودند: همه بدانند مبارزه جبهه حق با باطل و فرعون استکبار که با مردمداری ملت ایران و با پرچم اسلام اغاز شد تا سرنگونی استکبار ادامه خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه به این نکته تاکید می‌کنم که عامل اصلی پیروزی‌های ملت ایران، اتحاد و یکپارپچگی حول محور ولایت فقیه، عزم و اراده جدی مردم و مسئولان است، افزود: دشمن می‌خواهد با اختلاف میان مردم و مسئولان، جریان‌ها و جناح‌های سیاسی و بزرگ‌نمایی مشکلات و با دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی، در مردم ناامیدی ایجاد کنند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: دشمن در صدد است در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی، در کشور دوقطبی ایجاد کند، از یک‌طرف با نفوذ و ورود افراد منحرف و غیر معتقد و وابسته در صحنه انتخابات و از طرفی با ایجاد تنش و اختلاف از شور و شوق حضور گسترده مردم در انتخابات بکاهند.

 

وی تصریح کرد: انتظار ما از کسانی که برای انتخابات فعالیت می‌کنند و هوادارانشان، احترام به دیگر کاندیداها و اجتناب از سخنان و رفتارهای تفرقه‌انگیز و وحدت‌شکن و پرهیز از حرف‌ها و انتقادهای دلسرد کننده و هنجارشکنانه و حفظ حقوق افراد و خویشتن داری و تقویت و حفظ امیدواری در میان مردم است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۸ ، ۱۸:۳۵
مکتب الشهداء

 

کاظم صالح‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: شانزدهمین یادواره سردار شهید یعقوب یوسفی و 70 شهید والامقام ضیابر و نکوداشت آیت‌الله سیدمحمود ضیابری و سید عبدالوهاب صالح ضیابری برگزار می‌شود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه یادواره شهدا فرصت ارزشمندی برای توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: باید اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان با شرایط دوران جنگ و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شوند.

 

وی با بیان اینکه امنیت پایداری که در طول عمر با برکت نظام به‌دست آورده‌ایم  به برکت خون شهداست و باید یاد و خاطره شهیدان را به‌صورت ویژه گرامی داشت، گفت: شهدا، رزمندگان و ایثارگران همواره سند افتخار، عزت و سربلندی هستند که بر تاریخ ما می‌درخشند.

 

صالح‌زاده تصریح کرد: تمام دستاوردهای مختلف و طی کردن قله‌های اقتدار به برکت خون شهدا و در سایه ولایت فقیه محقق شده و ما باید در همه زمان‌ها مدیون و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: یادواره شهدای والامقام منطقه ضیابر روز پنج‌شنبه(9 آبان) ساعت 14:30 با سخنرانی آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و با مداحی حاج سینا پورمحسن در مسجد آیت‌الله‌ضیابری برگزار می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۴
مکتب الشهداء