حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

۲ مطلب در اسفند ۱۴۰۲ ثبت شده است

 

خانم میرزانژاد معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با حضور در منزل شهید قربانی با پدرشهید والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کردند.

میرزانژاد در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

همچنین در این دیدار رییس بنیاد شهید شهرستان آقای فیروزی، سرپرست اداره آموزش و پرورش آقای عشوری و کارشناسان اداره حضور داشتند.

شهبد هادی قربانی در روز ۱۳۴۵/۰۸/۰۱ در روستای اسپند شهرستان صومعه‌سرا به دنیا آمد و در روز ۱۳۶۳/۰۸/۱۹ در مریوان به شهادت رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ اسفند ۰۲ ، ۱۹:۰۹
مکتب الشهداء

 

دکتر سعید رحمت‌زاده منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در پی انتشار فیلمی از رقص و پایکوبی در جشن پیروزی‌‌ انتخاباتی‌اش بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿سوره مبارکه الأحزاب ۲۳﴾

” در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.”

مشارکت پرشور و سرشار از بصیرت و شعور مردم با فرهنگ و با ایمان شهرستان صومعه‌سرا، به‌ ویژه جوانان حق‌جو، حق‌طلب، مطالبه‌گر و نوگرا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حماسه‌ای غرور آفرین خلق نمود، که از این بابت خاضعانه خدای بزرگ را شاکرم.

فرآیند انتخابات همواره آمیخته با ابراز عواطف و هیجانات عمومی است که معمولاً در موقعیت برگزاری جشن پیروزی در اوج خود قرار می گیرد و در بسیاری از موارد، از قبل برنامه ریزی شده نیست و در این میان، حوادث و مسایلی خارج از اراده و برخلاف عقیده برگزار کنندگان واقع می گردد که در مواردی شایسته و زیبنده فرهنگ عمومی و عقاید دینی نیست.

پس از اعلام نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صومعه سرا که با مشارکت چشمگیر و بیش از پیش آحاد مردم به سرانجام رسید، در جریان برگزاری جشن پیروزی انتخابات که با عنوان (جشن مشارکت و همدلی مردم) و با حضور هزاران نفر از مردم شریف و بویژه جوانان عزیز برگزار گردید متاسفانه واقعه ای دور از ارزش های دینی و فرهنگی، در غیاب و بدون اطلاع اینجانب اتفاق افتاد که موجب آزردگی خاطر و گلایه مندی جمعی از مردم با ایمان و تاثر اینجانب گردید.

لذا ضمن ابراز تاسف و برائت از این حاشیه ناخواسته، تاکید می کنم که توجه به آموزه های دینی و ارزش های انقلابی، اصلی ترین اولویت اینجانب است و به هیچ وجه قابل مسامحه نیست.

در پایان از خداوند بزرگ خواستارم که شیرینی این مشارکت چشمگیر را در دستیابی به اهداف بلند انقلاب اسلامی و کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و جوانان قرار داده و به رهبر عزیزتر از جانم طول عمر با عزت عطا فرماید و این بنده کمترین را در مسیر خدمت صادقانه به نظام اسلامی عزیز و مردم شریف شهرستان صومعه سرا محفوظ و موفق بدارد.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سعید رحمت زاده پشتیری منتخب مردم شریف شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۰۲ ، ۰۹:۴۲
مکتب الشهداء