حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

سلام بر مخاطبین گرامی

سالها پیش در جمعی دو نفره‌(!) تصمیم گرفتیم که کار فرهنگی و ماندگاری در شهرستان صومعه‌سرا انجام دهیم، این تفکر و تصمیم را با چند جوان خوب و حزب‌اللهی شهر در میان گذاشتیم و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت.

کارها و برنامه‌های خوبی در راستای حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران داشتیم که البته تا حدودی عملیاتی شد... اما با توجه به مشکلاتی که در روال زندگی هر جوانی وجود دارد و با توجه به عدم حمایت برخی از بزرگان! این جمع از هم گسسته شد و ظرفیت بسیار خوبی که وجود داشت بلااستفاده ماند!!!

در حال حاضر بعد از چندین سال و پشت سر گذاشتن خیلی از مشکلات آن سال‌ها، هم اکنون فرصتی پیدا شده است تا بتوانیم حداقل کاری برای موضوع فرهنگی و مذهبی شهرمان(صومعه‌سرا) انجام دهیم.

گام اول:


گام دوم:
آشنایی با شهدای والامقام شهرستان صومعه‌سرا


گام سوم:
راه‌اندازی وبلاگ حزب‌الله سایبر برای انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

ان‌شاء‌الله با توکل به خداوند رحیم و رحمان و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و شهدای گرانقدر کشور عزیزمان ایران، بتوانیم قدمی در راستای مباحث فرهنگی و مذهبی برداریم.

درضمن هرگونه استفاده‌ی غیر تجاری از مطالب و عکس‌های این وبلاگ بلامانع می‌باشد.



در ضمن برای اشتراک و دسترسی آسان به جدیدترین اخبار فرهنگی ـ مذهبی شهرستان صومعه‌سرا در نرم افزار تحت موبایل تلگرام با به‌روز‌رسانی نسخه‌ی تلگرام خود(نسخه‌ی 3.2.2 به بالا) به لینک http://telegram.me/hizbullahcyber مراجعه نمایید.


http://telegram.me/hizbullahcyber

ملتمس دعای خیرتان

شهیدان لاله‌های لاله زارند

مبادا روی لاله پا گذارید...