حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

در قالب اجرای طرح زائر اولی ها، جمعی از توانخواهان تحت پوشش بهزیستی شهرستان صومعه سرا به سفر زیارتی - فرهنگی مشهد مقدس اعزام شدند.

شبنم نسیم دوست رئیس اداره بهزیستی صومعه‌سرا در خصوص اعزام توانخواهان به سفر زیارتی مشهدمقدس گفت: اعزام توانخواهان معزز تحت پوشش بهزیستی در قالب طرح زائراولی ها با هدف اجرای برنامه های زیارتی ، فرهنگی و ارتقای توانمندی توانخواهان صورت گرفت.

وی افزود: در این اعزام افراد دارای معلولیت که تاکنون به مشهد نرفته‌اند به اتفاق همراهان خود به مشهد مقدس مشرف شدند و کلیه امکانات رفاهی در طول سفر برای این عزیزان در نظر گرفته شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۳ ، ۱۰:۳۱
مکتب الشهداء
* شماره چهارصد و چهل و هشتم هفته‌نامه خط حزب‌الله منتشر شد.

* در این شماره، با توجه به آغاز فصل انتخابات و مشخص شدن نامزدهای نهایی  ریاست جمهوری، در گزارشی، ویژگی‌های شهید رئیسی به عنوان سرمشقی برای رؤسای جمهور آینده مرور شده است.

* همچنین با توجه به بیانات رهبر انقلاب در سی‌وپنجمین سالگرد امام خمینی رحمه‌الله، یادداشت این هفته‌ی خط حزب‌الله، عملیات طوفان الأقصی را به عنوان مهر تأییدی بر راهبرد امام خمینی رحمه‌الله درباره آزادی فلسطین بررسی کرده است.

* خط حزب‌الله در خبری بخشی از دیدار ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ رئیس دفتر سیاسی حماس با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را منتشر کرده و از تقدیر رهبر انقلاب اسلامی از صبر آقای اسماعیل هنیه در حادثه شهادت فرزندانش در غزه خبر داده است.

* این شماره‌ هفته‌نامه خط‌ حزب‌الله به مناسبت ایام حج، به روح مطهر شهدای حادثه منا در سال ۱۳۹۴ تقدیم می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۳ ، ۱۰:۲۸
مکتب الشهداء
* در آستانه سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تازه‌ترین شماره هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «وحدت کلمه؛ میراث حیاتی امام» منتشر شد.

* در گزارش «وحدت کلمه؛ میراث حیاتی»، وصیت کلیدی امام خمینی کبیر از ابتدای انقلاب تا آخرین روزها مرور شده است.

* با توجه به شروع فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و ثبت‌نام نامزدها، در یادداشت هفته این شماره، چارچوب‌های شرعی و قانونی رفتار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از نظر رهبر انقلاب بررسی شده است.

* این شماره‌ هفته‌نامه خط‌ حزب‌الله به روح مطهر شهدای قیام پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲ تقدیم می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۳ ، ۰۹:۰۳
مکتب الشهداء

* «پیامی با جوهر خون» در چهارصد و چهل‌وششمین شماره خط حزب‌الله منتشر شد.


* حضور حماسی مردم در مراسم‌های رئیس‌جمهور شهید را چگونه باید تحلیل کرد؟ در گزارش این شماره هفته‌نامه «خط حزب‌الله» بخوانید.

* حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران مسئولیت‌های مختلف حجت‌الاسلام والمسلمین شهید رئیسی، نکاتی را درباره ویژگی‌های شخصیتی و روشهای خوب مدیریتی ایشان برشمردند که «خط حزب الله» این موارد را جمع‌آوری و دسته بندی کرده و در قالب اطلاع نگاشت «کارآمد، مردمی و خستگی‌ناپذیر» را منتشر می‌کند.

* این شماره‌ هفته‌نامه خط‌ حزب‌الله به روح مطهر شهدای پلیس پیشگیری تهران بزرگ، استوار یکم فرزاد روزبهانی، سرهنگ دوم مسعود کرمی، ستوان سوم احسان منشی‌زادگان تقدیم میشود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۳ ، ۰۹:۰۱
مکتب الشهداء