حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«رحمت آذرافروز»، بزرگداشت دهه فجر را بزرگداشت ارزش‌ها، آرمان‌ها و پاسداشت مجاهدت و ایثار شهیدان راه انقلاب اسلامی و رهبری بزرگ مردی الهی چون امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا برنامه‌های مختلفی را اجرا خواهد کرد.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه مسئولیت کمیته قرآنی تشکل‌های دینی دهه فجر بر اساس بخش نامه اداره کل، بر عهده این سازمان گذاشته شده است، افزود: اجرای برنامه‌های تبلیغی توسط روحانیون بومی مستقر و هجرت یکی از برنامه‌های این نهاد است که روحانیون به بیان احکام و تبیین مبانی انقلاب اسلامی و شخصیت شناسی امام و مدیریت بی بدیل ایشان می‌پردازند.

 

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های دهه فجر از ظرفیت‌های هیئات مذهبی، بانوان انقلابی و کانون مداحان استفاده می‌کنیم، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر است.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا به اجرای برنامه پیاده روی ویژه مداحان و هیئات مذهبی با همکاری اداره ورزش و جوانان و روحانیون اشاره و تصریح کرد: جشن انقلاب با همکاری تشکل‌های قرآنی، موسسات و خانه‌های قرآنی در روستاها و مساجد برگزار می‌شود.

 

آذرافروز با بیان اینکه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قرآن کریم اهدا می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اجرای گفتمان‌های دینی در مدارس با همکاری اداره آموزش و پرورش با عنوان سبک زندگی قرآنی با محوریت زندگی امام راحل از دیگر برنامه‌های ما است.

 

وی اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم با همکاری ستاد دهه فجر و در حد توان در 40 مسجد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه با جشن و سرور و تقدیر از جوانان فعال در عرصه قرآنی برگزار می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی