حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«کاظم صالح‌زاده» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز یک رسالت بر دوش آحاد جامعه است تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادیه کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران صومعه‌سرا با بیان اینکه باید سیره و راه شهدا را به نسل جدید بیشتر معرفی کنیم، افزود: برگزاری یادواره شهدا یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه 22 اسفند روز شهید نامگذاری شده و در این راستا ویژه برنامه‌هایی را در شهرستان برگزار می‌کنیم، گفت: دیدار با امام جمعه، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی در آنجا، برگزاری مهمانی لاله‌ها، تعویض پرچم‌های 101 گلزار شهدای شهرستان صومعه‌سرا که پرچم‌های آن نامناسب است از جمله برنامه‌های ما است.

صالح‌زاده تصریح کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، توزیع نهال و کاشت آن به نام شهید و برگزاری نشست صمیمی نماینده شهرستان با همسران شهدا و جانبازان بالای 50 درصد شهرستان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید است.

وی با اشاره به اینکه طرح سپاس یک طرح کشوریست که باید توسط مسئولان شهرستان در طول سال اجرایی شود، خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید در دیدار با خانواده معظم شهدا حضور داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه 850 نفر مشمول طرح سپاس هستند که از اول سال جاری تا کنون فقط 220 دیدار صورت گرفته است، اظهار کرد: مسئولان باید دیدارهای نوروزی با خانواده شهدا را در اولویت قرار دهند.

صالح‌زاده افزود: با توجه به اینکه سال نو در پیش است انتظار می‌رود که مسئولان لحظه تحویل سال نو در مراسمی که در این راستا در گلزار شهدای شهرستان بزگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی