حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اعلام دولت عراق امسال زائران خارجی حق ورود و شرکت در راهپیمایی اربعین را با توجه به شیوع ویروس کرونا ندارند اما شکوه و عظمت اربعین به عنوان هویت شیعی باید حفظ شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: با هدف ترویج فرهنگ حسینی و اهداف قیام عاشورا مراسم روز اربعین حسینی در این شهرستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به شکل شایسته‌ای برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از 70 مسجد شهری و روستایی در صومعه‌سرا آماده برگزاری مراسمات ویژه اربعین حسینی هستند گفت: تمام برنامه‌های مذهبی و ملی در شهرستان صومعه‌سرا بر 2 اصل سلامت محوری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی استوار است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه زیارت اربعین یکی از مهم‌ترین سفارش‌های اهل بیت(ع) است که هرساله مردم با شور و حرارت بسیار در اربعین انجام می‌دهند تصریح کرد: زیارت اربعین دارای مفاهیم والایی است که نکته به نکته آن قابل تامل است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: مراسم محوری روز اربعین حسینی همراه با اقامه نماز ظهر و عصر روز پنج‌شنبه(17 مهر) ساعت 11 صبح در خیابان امام خمینی(ره) جنب مسجد حضرت ولیعصر(عج) با سخنرانی حجت‌الاسلام پوررضا و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود و در صورت مساعد نبودن هوا این مراسم در مصلی شهرستان برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده از اعزام مبلغان و مداحان به مساجد شهرستان خبر داد و اظهار کرد: روحانیون و خطیبان به تشریح فضائل زیارت اربعین پرداخته و مداحان نیز به مدیحه‌سرایی در رثای امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان می‌پردازند.

 

وی افزود: اگر چه امسال قسمت نشد تا در کربلای معلی زیارت اربعین حسینی را قرائت کنیم اما باید در کنار علم عزا، علم دعا برای امام زمان (عج) بلند کنیم تا ظهور امام عصر(عج) هر چه زودتر فرا رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی