حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

 

سیدیاسر بذله با تسلیت ایام شهادت پیامبر(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) پخت هشت تن آش به نیت ثامن‌الحجج در دستور کار هیئت رزمنداگن اسلام صومعه‌سرا قرار دارد.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این نذری بزرگ می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت «5029087001235491» به نام هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا واریز کنند.

 

وی با بیان اینکه همچنین شماره تماس برای کمک‌های نقدی و غیرنقدی 09112842355 و 09113850082 است گفت: محبان اهل بیت عصمت و طهارت از شب شهادت امام رضا(ع) کار پخت آش را آغاز می‌کنند و آن را صبح روز شهادت در بین مردم عزادار صومعه‌سرا توزیع خواهند کرد.

 

بذله با بیان اینکه در پخت این آش کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می‌شود تصریح کرد: جهت دادن به اقدامات مذهبی یک حرکت ارزشمند و ماندگار محسوب می‌شود.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در این طرح 15 گروه جهادی شهرستان هم مشارکت دارند خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی بین خانوارهای نیازمند هم در دستور کار است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی