حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

 

مهدی پورآقایی اظهار کرد: رزمایش مهر تحصیلی هر ساله به همت اوقاف و امور خیریه از محل اجرای نیات واقفین در آستانه سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه در راستای اجرای این رزمایش 90 بسته یکساله نوشت افزار در بین دانش‌آموزان بی بضاعت گوراب‌زرمیخ توزیع شد افزود: ارزش تقریبی این بسته‌های تحصیلی 140 میلیون ریال از موقوفه‌ی بقعه‌ی آقا سید ابراهیم گوراب‌زرمیخ است.

 

وی گفت: این بسته‌ها تحویل مدیران مدارس داده می‌شود تا از طریق مدیر مدرسه که آماری از دانش‌آموزان بی بضاعت در آن مدرسه دارد، با حفظ کرامت و احترام دانش‌آموزان، توزیع شود.

 

پورآقایی با بیان اینکه عواید موقوفات حوزه تحصیل و کمک به دانش‌آموزان در راستای نیت واقف هزینه می‌شود تصریح کرد: تمامی عواید موقوفات بر اساس نظر واقف در وقف‌نامه عمل می‌شود و هیچ‌گونه انحرافی در آن وجود ندارد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف را عامل بسیار مهمی در رشد و شکوفایی ابعاد مختلف استعدادهای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: هر کسی در ترویج فرهنگ وقف قدم‌های مثبتی بردارد آن فرد هم از ثواب وقف بهره می‌برد و چه بهتر است همه ما در ترویج فرهنگ وقف گام برداریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی