حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


معظم علی‌پرست، مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری صومعه‌سرا ظهر امروز(3تیر) در جلسه کمیته بانوان شهرستان اظهار کرد: نوزدهم تیرماه اربعین شهدای گمنام این شهرستان است که امور بانوان در برگزاری شب اربعین شهدا نقش بسزایی دارد.

وی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و با برگزاری چنین مراسماتی نمی‌توانیم جوابگوی شهدا باشیم.

مسئول امور بانوان فرمانداری صومعه سرا با بیان اینکه شهدای گمنام جز افتخارات شهر ما هستند، گفت: شب اربعین شهدا مصادف با هجدهم تیرماه که لیالی قدر است برنامه افطار و شب قدر مخصوص خواهران برگزار می‌شود.

علی‌پرست با اشاره به بیست و یکم تیرماه روز ملی عفاف و حجاب، تصریح کرد: حفظ عفاف و حجاب از اهداف شهدای انقلاب اسلامی بود و ما باید این امر را در جامعه ترویج دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با روز بیست و یکم تیر که روز ملی عفاف و حجاب است نمایشگاه عفاف و حجاب با موضوع «پوشش اسلامی»با همکاری بانوان ادارات شهرستان در بوستان ابریشم صومعه‌سرا افتتاح می‌شود.

مسئول امور بانوان فرمانداری صومعه‌سرا اظهار کرد: در روز عفاف و حجاب همه کارها باید در شهرستان به صورت شاخص صورت بگیرد و کمیته بانوان به نصب بنر و پرده در ادارات توجه داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی