حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش فرار سیدن عید سعید فطر اظهار کرد: ماه رمضان، ماه بندگی خدا بود که بعد از یک ماه به اتمام رسید.
وی با بیان اینکه وداع با ماه رمضان، وداع با برترین ماه خدا و لطیف‌ترین روزهای زندگی است، افزود: ماه مبارک رمضان، ماه ارتباط با مسائل معنوی و حضور در اجتماعات مسلمین به خصوص مساجد بود که از همه خواهران و برادران انتظار می‌رود حال خوشی که در این ماه بدست آوردند را ادامه دهند.
امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه نماز عید فطر سر میدان شهر اقامه می‌شود، گفت: نماز عید فطر نمایش اتحاد مسلمانان پس از یک ماه عبادت، روزه داری و بندگی در ماه ضیافت الله است.
حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه کسانی که در نماز عید فطر شرکت می‌کنند کاملا احساس شادی دارند و حال دیگری به انها دست می‌دهد تصریح کرد: در آن حالت شور و شعف مردم از خداوند درخواست می‌کنند خیری که به پیامبر و آلش عطا فرموده به آنها عطا کند و شری که از خاندان پیامبر(صلی الله علیه و آله) دور کرده، از آنها نیز دور کند.
وی خاطرنشان کرد: عید سعید فطر بهترین فرصت است که افراد از ان برای  دید و بازدید و صله رحم بهره ببرند و اگر کدورتی است از این فرصت معنوی برای برطرف کردن کدورت‌ها اقدام کنند.
امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: وظیفه هر مسلمان این است که زکات فطره خود را به اندازه سه کیلوگرم گندم و یا سایر مواد غذایی جدا کرده و در بین فقرا تقسیم کند تا دینی بر گردنش نماند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی