حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


آرزو محمدی با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت که از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد گفت: این دهه بهترین فرصت برای نسل جوان و نوجوان و دختران است که با اهداف دوران دفاع مقدس و دهه کرامت بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دهه کرامت یادآور لطیف ترین علایق و مهر و وفاهای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است، افزود: تمام مفاهیم سازنده ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا(ع) کانون دعا، قرآن، نیایش و… است.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: درصدد هستیم تا با اجرای برنامه‌های متنوع و با نشاط مردم به ویژه نسل جوان را با فرهنگ‌های ارزشی از قبیل حجاب و عفاف آشنا کنیم و بسترهای نهادینه‌سازی این فرهنگ‌ها را در جامعه بیش از پیش فراهم آوریم.

محمدی تصریح کرد: همزمان با میلاد حضرت معصومعه(س) روز یکشنبه ۲۵ مرداد ساعت 9:30 صبح همایشی در این راستا با سخنرانی حاج خانم بردبار و مدیحه سرایی سینا پورمحسن در مصلی صومعه سرا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم به پاس مقام روز دختر  از دختران برتر شهرستان  تجلیل به عمل می‌آید.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا همچنین از برپایی نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب در حوزه خواهران خبر داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی