حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


مدیر کمیته امداد امام(ره)صومعه‌سرا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان 459میلیون و 500هزار ریال کمک شهریه تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد(ره) صومعه‌سرا پرداخت شده است.

حمید سالاری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)صومعه‌سرا با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی و توانمندسازی دانشجویان از وظایف کمیته امداد(ره) است،اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی در راستای فراهم آوری امکانات و رفع مشکلات برای ادامه تحصیل صورت می‌گیرد.

وی تعداد دانشجویان شهرستان صومعه‌سرا را 150نفر دانست و افزود: این دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه‌های روزانه، شبانه، آزاد، علمی-کاربردی و حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل می‌باشند.

سالاری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون میزان 459میلیون و 500هزار ریال کمک شهریه تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد(ره) صومعه‌سرا پرداخت شده است،خاطرنشان کرد: 759دانش آموز نیز تحت حمایت‌های کمیته امداد(ره) صومعه‌سرا قرار دارند که بیش از پنج میلیون و 851هزار تومان تاکنون هزینه تحصیلی برای این دانش آموزان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه 60درصد از دانش آموزان را دختران و 40درصد را پسران تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: برای آموزش خانواده‌ها نیز میزان 75میلیون و 595هزار ریال تاکنون هزینه شده است.

http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی