حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا ظهر امروز(4خرداد) در یادواره هفت هزار شهیده زن کشور و سی و سه شهیده سال گیلان با محوریت شهیده سال کشور شهیده طیبه واعظی دهنوی و شهیده سال استان شهیده مرضیه هادی‌زاده در مصلی صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: امروز همه فکر دشمن این است که حیا و عفت بانوان را از آنها بزداید.

وی با بیان اینکه زن در جامعه دینی ما موضوعیت دارد و محور خانه است، افزود: اگر زن در جامعه آسیب ببیند یقینا نظام ما آسیب خواهد دید.

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: کسانی که دلداده نظام هستند و درد دین دارند و آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری را مدنظر قرار می‌دهند باید با برگزاری چنین همایش‌ها و یادواره‌هایی ایثار و فداکاری زنان و شهیده‌های جامعه اسلامی را نشان دهند تا نظام را بتوان حفظ کرد.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: بااینگونه همایش‌ها می‌توانیم در برابر دشمنان قدعلم کنیم و زنان جامعه ما هویت واقعی خود را پیدا و در مسیر زندگیشان از آرمان‌های شهدا و امام شهدا پیروی کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌ها در معرفی و انتقال فرهنگ پایداری و ایثار و مقاومت زنان مسلمان انقلابی که معلم ثانی خوانده شده‌اند، بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به تدفین شهدای گمنام در این شهرستان اظهار کرد: کسی که از دنیا می‌رود ولی‌دم دارد و وی مشخص می‌کند که فرزندش در کجا دفن شود.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه شهدای گمنام، گمنامند و اسم و نشانی آنها مشخص نیست، افزود: ولی دم شهدای گمنام مقام معظم رهبری است و ایشان مشخص می‌کنند که این شهدا در کجا و کدام منطقه تدفین شوند.

وی گفت: سردار باقرزاده، نماینده ولی فقیه برای مشخص کردن محل تدفین شهدای گمنام در صومعه‌سرا بودند و ایشان پارک ابریشم را انتخاب کردند و حکمشان حکم ولایت فقیه است.

به گزارش شبستان، در حاشیه برگزاری یادواره هفت هزار شهیده زن کشور،سی و سه شهیده سال استان با محوریت شهیده سال کشور شهیده طیبه واعظی دهنوی و شهیده سال استان شهیده مرضیه هادی‌زاده در مصلی صومعه‌سرا نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب نیز برگزار شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی