حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


پرویز امیدی با بیان اینکه آموزش و پرورش به دلیل حضور گسترده طیف دانش آموز وظیفه سنگینی در ساماندهی غنی سازی اوقات فراغت آنها در فصل تابستان دارد، اظهار کرد: با پایان فصل امتحانات دانش آموزان، برنامه ریزی لازم برای اجرای این طرح انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها در قالب فرهنگی، هنری، تربیتی و ورزشی است، گفت: تاکنون شش پایگاه برای اجرای طرح در نظر گرفته شده که با افزایش تعداد دانش آموزان ثبت نام شده، تعداد این پایگاه ها افزایش می یابد.

کارشناس فرهنگی- هنری و مشاوره آموزش و پرورش صومعه سرا با بیان اینکه این پایگاه های در سطح روستاها و شهر برپا شده است، افزود: هدف از برگزاری این طرح ارتقای سطح آموزه های دینی، فرهنگی، هنری و علمی دانش آموزان است.

وی کلاس های قرآن، احکام، نقاشی، خوشنویسی، شعر و داستان، رشته های ورزشی، سرود، تئاتر، سفره آرایی، رایانه، رباتیک، تقویتی و هنرهای تجسمی، وبلاگ نویسی، خبرنگاری و... را از جمله این کلاس ها اعلام کرد.

امیدی به برنامه های جانبی این دوره ها نیز اشاره و تصریح کرد: در این دوره ها برای دانش آموزان علاوه بر این کلاس ها، اردوهایی تفریحی و زیارتی و مسابقات مختلف نیز برنامه ریزی شده است.

وی شروع اجرای این طرح را اول تیرماه و پایان آن را مردادماه اعلام کرد و گفت: در پایان دوره های آموزشی از آثار دانش آموزان نمایشگاهی برپا و در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

کارشناس فرهنگی- هنری و مشاوره آموزش و پرورش صومعه سرا با بیان اینکه بیشترین استقبال از کلاس های هنرهای تجسمی، سفره آرایی و تئاتر شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک هزار دانش آموز صومعه سرایی برای شرکت در این کلاس ها ثبت نام کرده اند.

http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی