حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

اجرای طرح «والعادیات» در صومعه‌سرا

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ق.ظ


سرهنگ اردشیر آقاجانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا ظهر امروز(28تیر) در جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه امروز در پیشگیری از جرایم، دستگیری، تشکیل پرونده و ارجاع به دادگاه دیگر کاربرد ندارد، گفت: امروزه رویکرد نیروی انتظامی در بعد اجتماعی است.

 

وی با بیان اینکه دهیاران باید خود را پلیس بدانند، تصریح کرد: 16 دستگاه خودروی نیروی انتظامی شبانه روز در سطح شهر برای ایجاد امنیت و آرامش مردم در تردد هستند.

 

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه آموزش و هشدار در پیشگیری اجتماعی بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: دهیاران باید نسبت به آموزش و هشدار مردم روستا گام‌های اساسی بردارند.

 

سرهنگ آقاجانی، روشنایی شهر و نصب دوربین‌های مدار بسته را در راستای کشف سارقین بسیار موثر دانست و اظهار کرد: سرقت از جمله عواملی است که امنیت را زیر سوال می‌برد و مردم از آن ناراضی هستند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح «والعادیات» در سطح شهرستان صومعه‌سرا، افزود: در این طرح چادر و کانکس نیروی انتظامی در یک محل نصب خواهد شد تا مردم بتوانند مستقیم اخبار و اطلاعات خود را درباره قاچاقچیان مواد مخدر در اختیار پلیس قرار دهند.

 

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: هدف از اجرای این طرح مبارزه با جرایم مواد مخدر، توزیع کننده، مصرف کننده و معتادین است که در این راستا نقاط جرم خیز شهرستان شناسایی شده است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی